mihpolak Napisano 24 Luty 2011 Share Napisano 24 Luty 2011 jest taka sytuacja: -robię bazę głowy z uvw -eksportuje do zbrusza -maluje na tej dyńce i robię displacement -zniżam geometrię na 1 i eksportuje -disp jest ok, wszystko ok...ale -kiedy na model nakładam unvrapa, żeby coś popoprawiać, cała siatka jest rozłożona prawidłowo, tyle że stanowi luźno poskładane poligony, z vertexami, które co prawda się ze sobą pokrywaja ale nie są ze soba połączone -moje pytanie brzmi : w którym momencie mogłem popełnić błąd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 24 Luty 2011 Share Napisano 24 Luty 2011 To nie błąd tylko chamski Bug w zbrushu. Też to miałem. W zbrushu 4 to już mi się nie zdarzyło. Spróbuj zaznaczyć vertexy i dać weld uvs w uvedit w maksie ale boje sie ze to nic nie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihpolak Napisano 24 Luty 2011 Autor Share Napisano 24 Luty 2011 Dzięki. przynajmniej wystarczy, żeby mi ciśnienie zeszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 24 Luty 2011 Share Napisano 24 Luty 2011 To nie bug,to tylko dziwne ustawienia standardowe w zbrushu.Defaultowo masz wyłączone merge uv coordinates przy exporcie.Trzeba wcisnąć guzik w zakładce przed exportem i po problemie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mihpolak Napisano 25 Luty 2011 Autor Share Napisano 25 Luty 2011 dziwny jest ten zbrush. Tak czy owak po serduszku dla każdego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polg Napisano 7 Marzec 2011 Share Napisano 7 Marzec 2011 Czy piszecie o tym z czym ja sie teraz mecze ? :) Normalnie zwariuje juz nie wiem o co chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 7 Marzec 2011 Share Napisano 7 Marzec 2011 (edytowane) Spróbuj tak jak mówi mafida ale u mnie nie pomagało. Najlepiej wrzucać już zmapowaną bazę - oszczdność czasu i problemów. Jak nic nie pomoże to najlepiej załatwić to uvmasterem na już istniejących seamach. Edytowane 7 Marzec 2011 przez Lucek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Polg Napisano 7 Marzec 2011 Share Napisano 7 Marzec 2011 u mnie tez nie podzialalo , ale znalazem inny sposob. Jezeli uzywacie ZB4 nalezy exportowac przez GoZ. 1. Baza w Maxsie 2. Scupulting w ZB 3. Uvw w ZB za pomoca UVW Master 4. Export do maxa za pomoca GoZ 5. Poprawki w uvw 6. z maxa do ZB za pomoca GoZ u mnie dziala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 7 Marzec 2011 Share Napisano 7 Marzec 2011 W zbrushu 4 to w ogóle nie miałem takiego problemu. Prędzej w 3.1 i 3.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się