Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

jest taka sytuacja:

-robię bazę głowy z uvw

-eksportuje do zbrusza

-maluje na tej dyńce i robię displacement

-zniżam geometrię na 1 i eksportuje

-disp jest ok, wszystko ok...ale

-kiedy na model nakładam unvrapa, żeby coś popoprawiać, cała siatka jest rozłożona prawidłowo, tyle że stanowi luźno poskładane poligony, z vertexami, które co prawda się ze sobą pokrywaja ale nie są ze soba połączone

-moje pytanie brzmi : w którym momencie mogłem popełnić błąd?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To nie błąd tylko chamski Bug w zbrushu. Też to miałem. W zbrushu 4 to już mi się nie zdarzyło. Spróbuj zaznaczyć vertexy i dać weld uvs w uvedit w maksie ale boje sie ze to nic nie da.

Napisano

To nie bug,to tylko dziwne ustawienia standardowe w zbrushu.Defaultowo masz wyłączone merge uv coordinates przy exporcie.Trzeba wcisnąć guzik w zakładce przed exportem i po problemie;)

Napisano

Czy piszecie o tym z czym ja sie teraz mecze ? :)

Normalnie zwariuje juz nie wiem o co chodzi

Napisano

Spróbuj tak jak mówi mafida ale u mnie nie pomagało. Najlepiej wrzucać już zmapowaną bazę - oszczdność czasu i problemów. Jak nic nie pomoże to najlepiej załatwić to uvmasterem na już istniejących seamach.

Edytowane przez Lucek

Napisano

u mnie tez nie podzialalo , ale znalazem inny sposob.

Jezeli uzywacie ZB4 nalezy exportowac przez GoZ.

1. Baza w Maxsie

2. Scupulting w ZB

3. Uvw w ZB za pomoca UVW Master

4. Export do maxa za pomoca GoZ

5. Poprawki w uvw

6. z maxa do ZB za pomoca GoZ

 

u mnie dziala

Napisano

W zbrushu 4 to w ogóle nie miałem takiego problemu. Prędzej w 3.1 i 3.5.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności