Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Od dłuższego czasu poszukuję odpowiedniego metalu dla ostrza miecza jak i lufy karabinu/strzelby. Czy ktoś mógłby podać ciekawą teksturę?

Pozdrawiam,

MMD.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Samą teksturą tego nie zrobisz. Materiał to też zdolność dobijania światła, otoczenia, nierówności na nim.

Musisz przyjrzeć się jakimś zdjęciom oryginalnych mieczy i luf i na podstawie tego spróbować uzyskać podobny efekt.Tyle mogę pomóc.

Napisano

Proponuję przetrzepać arch & design, jeśli renderujesz w mentalu. Dopiero całkiem niedawno odkryłem, że ma wielkie możliwości, a jeśli się mylę, niech mnie pr0si wyprowadzą z błędu :P

Napisano

Poszukaj sobie tekstur z nazwą brushed metal.

Nie wiem jak material arch&design, ale mayowy mia material, ktory jest jego odpowiednikiem, ma bardzo dobrze wyglądające efekty anizotropowe.

Po narysowaniu ręcznym color i specular taki brushed metal wrzucony w kanał anisotropy powinien dać bardzo ładne ostrze miecza.

Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.