adek Napisano 10 Marzec 2011 Napisano 10 Marzec 2011 MeshMixer to eksperymentalny program rozwijany przez Ryan Schmidt'a. Pisałem o nim w 2009. Pojawiła się wtedy pierwsza testowa wersja. Program jak się okazuje w dalszym ciągu jest rozwijany. Pojawiła się wersja "03", która również jest darmowa. Głównym założeniem MeshMixera jest tworzenie nowych modeli na podstawie istniejących już siatek. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1670
Mortom Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 (edytowane) Kurczaki.. totalnie zapomniałem o tym programie... fajne uzupełnienie do scluptu, często gęsto modelowanie ucha trochę mi zajmuje.. a tu.. robię sobie jedną bazę i hulaj dusza dalej :) Marzy mi się już implementacja tego typu rozwiązań w sculptrisie. A co najważniejsze wszystko za darmo :) Edytowane 11 Marzec 2011 przez Mortom
deshu Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 Doskonały ten modyfikator oparty na przypinkach, jak puppet warp. Zna ktoś cos podobnego dla maxa albo zbrusha?
Tomala Napisano 11 Marzec 2011 Napisano 11 Marzec 2011 deshu dokładnie, taka prosta rzecz a może mega uprościć sprawę w wielu sytuacjach. Miałem nawet kiedyś pisać na tej stronce autodesku gdzie można wypisywać jakie zmiany widziałoby się w maxie żeby coś takiego zrobili.
Pawelkos Napisano 15 Marzec 2011 Napisano 15 Marzec 2011 Tomala miales ? Trzeba bylo napisac, mam nadzieje ze to zrobiles inaczej max dalej bedzie bran w strone nikomu niepotrzebnych "fjuzczersow" jak flitry w vieporcie jesli nie bedzie wsparcia uzytkownikow ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się