Kubajaniak Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 (edited) Hej wszystkim. W przerwach od ćwiczenia bazgrania tekstur do gameartowych rzeczy pomyślałem, że spróbuje zrobić jeszcze raz Toyote Celice, ale tym razem metodą Bergera. Wyszło mi coś takiego jako baza. EDIT: Teraz zobaczyłem, że zapomniałem o 2 krawędziach na słupku, żeby nie było sześciokąta z tyłu. Poprawię wieczorem. Edited March 19, 2011 by Kubajaniak Link to comment Share on other sites More sharing options...
eco Posted March 18, 2011 Share Posted March 18, 2011 Jako taki ogół masz choć na ujęciu "wire" siatka nieco faluje i wg mnie nieco mało masz pionowych podziałów na przejściu bok-tył auta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubajaniak Posted March 19, 2011 Author Share Posted March 19, 2011 Wyprostowałem trochę samochód, głównie z boku. Tył powinien być ok, z referkami się zgadza. Jest taki okrągły, bo nie robiłem jeszcze klapy od bagażnika, która "wchodzi" do środka, a światła wystają. Tu widać to dobrze http://img407.imageshack.us/img407/8180/p1070015.jpg Poprawiona siatka. Jak jeszcze gdzieś krzywo, to krzyczeć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GrandPa Posted March 19, 2011 Share Posted March 19, 2011 Mistrz 'Vertex' to ja nie jestem ale chyba masz cos nie tak z zakonczeniem przetloczenia na masce. Co do reszty siedze cicho bo nie mi to komentowac. I like it! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubajaniak Posted March 19, 2011 Author Share Posted March 19, 2011 (edited) Na masce jest tam babol mały na tym etapie, ale jak doda się drugiego TSa po skonwertowaniu z pierwszym i do tego kilka krawędzi, to ładnie się wygładza. Poprawię jeszcze nadkola, żeby były bardziej okrągłe, bo jak się patrzy od boku, to brzydko wyglądają i to chyba będzie tyle. Chyba, że jakieś wprawne oko coś wychwyci. Jak nie będzie żadnych sprzeciwów, to jutro zacznę wycinać dziury ;) Edited March 19, 2011 by Kubajaniak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubajaniak Posted March 20, 2011 Author Share Posted March 20, 2011 Poprawiłem nadkola i skonwertowałem. Na razie bawiłem się przodem. A tak przy okazji mam pytanko. Wie ktoś może skąd można ściągnąć jakieś zdjęcia na których tle można zaprezentować samochód i dopasowane do nich HDR? Ten zestaw na drodze w polu jest trochę nudny. Widzę go na co drugim renderze jak oglądam samochody :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubajaniak Posted March 30, 2011 Author Share Posted March 30, 2011 Hej wszystkim. Mam dosyć głupi problem i może ktoś mi pomoże. Mam sobie taką siatkę. Musiałem na nowo zrobić poligony na środku, więc je skasowałem, z shiftem zrobiłem nowe krawędzie, połączyłem z tymi po drugiej stronie, niby wszystko ładnie, ale... po dodaniu TS'a Wie ktoś może czemu takie coś się robi? Trochę to głupie, bo nigdy mi się tak nie robiło a tu nagle taki babol. W dodatku nie na wszystkich rogach, tylko w tych trzech o_O Link to comment Share on other sites More sharing options...
elimo Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 wygląda jak nie zweldowany vertex Pzdr Elimo Link to comment Share on other sites More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Posted March 30, 2011 Share Posted March 30, 2011 Jak masz taki problem to daj "convert to editable mesh" a nastepnie "convetr to editable poly" po czym zaznacz vertexy i daj weld. Moga tam byc po prostu jakies zduplikowane edge i samo weldowanie vertexow przed tym procesem ktory podalem moze nie pomoc. Sam czasami mam takie przejscia :) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubajaniak Posted March 30, 2011 Author Share Posted March 30, 2011 (edited) Wiktor Twój sposób zadziałał. Dzięki wielkie za pomoc. Nawet nie musiałem nic weldowadź, wystarczyło convert mesh -> poly. Mogę modelować dalej :) Edit: Przy okazji wrzucam UP'a. Boczna szyba jest tymczasowa, więc nie patrzcie na babola w tylnym rogu. Z tyłu nad nadkolem też wyklepie do następnego upa. Zmieniłem trochę tył. Na szczęście dało się bez wracania do bazy przed MS :) Mam lekcje na przyszłość, żeby modelowanie zacząć od dokładnego przestudiowania referek :) Pozdro Edited March 30, 2011 by Kubajaniak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kubajaniak Posted April 1, 2011 Author Share Posted April 1, 2011 Taki renderek, w celu przerobienia tutoriala do Vray'a o ustawianiu świateł itp. Materiały ściągnięte z neta. Co o tym myślicie? Tymczasem zabieram się dalej do modelowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now