Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej wszystkim. W przerwach od ćwiczenia bazgrania tekstur do gameartowych rzeczy pomyślałem, że spróbuje zrobić jeszcze raz Toyote Celice, ale tym razem metodą Bergera. Wyszło mi coś takiego jako baza.

 

EDIT: Teraz zobaczyłem, że zapomniałem o 2 krawędziach na słupku, żeby nie było sześciokąta z tyłu. Poprawię wieczorem.

 

przod.jpg

przod_siatka.jpg

tyl.jpg

tyl_siatka.jpg

ren1.jpg

Edytowane przez Kubajaniak

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jako taki ogół masz choć na ujęciu "wire" siatka nieco faluje i wg mnie nieco mało masz pionowych podziałów na przejściu bok-tył auta.

Napisano

Mistrz 'Vertex' to ja nie jestem ale chyba masz cos nie tak z zakonczeniem przetloczenia

na masce. Co do reszty siedze cicho bo nie mi to komentowac.

 

I like it!

Napisano
  • Autor

Na masce jest tam babol mały na tym etapie, ale jak doda się drugiego TSa po skonwertowaniu z pierwszym i do tego kilka krawędzi, to ładnie się wygładza. Poprawię jeszcze nadkola, żeby były bardziej okrągłe, bo jak się patrzy od boku, to brzydko wyglądają i to chyba będzie tyle. Chyba, że jakieś wprawne oko coś wychwyci. Jak nie będzie żadnych sprzeciwów, to jutro zacznę wycinać dziury ;)

Edytowane przez Kubajaniak

Napisano
  • Autor

Poprawiłem nadkola i skonwertowałem. Na razie bawiłem się przodem. A tak przy okazji mam pytanko. Wie ktoś może skąd można ściągnąć jakieś zdjęcia na których tle można zaprezentować samochód i dopasowane do nich HDR? Ten zestaw na drodze w polu jest trochę nudny. Widzę go na co drugim renderze jak oglądam samochody :P

 

przod3q.jpg

ren4s.jpg

ren5.jpg

Napisano
  • Autor

Hej wszystkim. Mam dosyć głupi problem i może ktoś mi pomoże. Mam sobie taką siatkę.

b1.gif

Musiałem na nowo zrobić poligony na środku, więc je skasowałem, z shiftem zrobiłem nowe krawędzie, połączyłem z tymi po drugiej stronie, niby wszystko ładnie, ale... po dodaniu TS'a

b2.gif

Wie ktoś może czemu takie coś się robi? Trochę to głupie, bo nigdy mi się tak nie robiło a tu nagle taki babol. W dodatku nie na wszystkich rogach, tylko w tych trzech o_O

Napisano

Jak masz taki problem to daj "convert to editable mesh" a nastepnie "convetr to editable poly" po czym zaznacz vertexy i daj weld. Moga tam byc po prostu jakies zduplikowane edge i samo weldowanie vertexow przed tym procesem ktory podalem moze nie pomoc. Sam czasami mam takie przejscia :)

Napisano
  • Autor

Wiktor Twój sposób zadziałał. Dzięki wielkie za pomoc. Nawet nie musiałem nic weldowadź, wystarczyło convert mesh -> poly. Mogę modelować dalej :)

 

Edit:

Przy okazji wrzucam UP'a. Boczna szyba jest tymczasowa, więc nie patrzcie na babola w tylnym rogu. Z tyłu nad nadkolem też wyklepie do następnego upa. Zmieniłem trochę tył. Na szczęście dało się bez wracania do bazy przed MS :) Mam lekcje na przyszłość, żeby modelowanie zacząć od dokładnego przestudiowania referek :)

 

Pozdro

 

przod4.jpg

tyl4.jpg

Edytowane przez Kubajaniak

Napisano
  • Autor

Taki renderek, w celu przerobienia tutoriala do Vray'a o ustawianiu świateł itp. Materiały ściągnięte z neta. Co o tym myślicie? Tymczasem zabieram się dalej do modelowania.

ren14.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności