Napisano 18 Marzec 201113 l Hej wszystkim. W przerwach od ćwiczenia bazgrania tekstur do gameartowych rzeczy pomyślałem, że spróbuje zrobić jeszcze raz Toyote Celice, ale tym razem metodą Bergera. Wyszło mi coś takiego jako baza. EDIT: Teraz zobaczyłem, że zapomniałem o 2 krawędziach na słupku, żeby nie było sześciokąta z tyłu. Poprawię wieczorem. Edytowane 19 Marzec 201113 l przez Kubajaniak
Napisano 18 Marzec 201113 l Jako taki ogół masz choć na ujęciu "wire" siatka nieco faluje i wg mnie nieco mało masz pionowych podziałów na przejściu bok-tył auta.
Napisano 19 Marzec 201113 l Autor Wyprostowałem trochę samochód, głównie z boku. Tył powinien być ok, z referkami się zgadza. Jest taki okrągły, bo nie robiłem jeszcze klapy od bagażnika, która "wchodzi" do środka, a światła wystają. Tu widać to dobrze http://img407.imageshack.us/img407/8180/p1070015.jpg Poprawiona siatka. Jak jeszcze gdzieś krzywo, to krzyczeć.
Napisano 19 Marzec 201113 l Mistrz 'Vertex' to ja nie jestem ale chyba masz cos nie tak z zakonczeniem przetloczenia na masce. Co do reszty siedze cicho bo nie mi to komentowac. I like it!
Napisano 19 Marzec 201113 l Autor Na masce jest tam babol mały na tym etapie, ale jak doda się drugiego TSa po skonwertowaniu z pierwszym i do tego kilka krawędzi, to ładnie się wygładza. Poprawię jeszcze nadkola, żeby były bardziej okrągłe, bo jak się patrzy od boku, to brzydko wyglądają i to chyba będzie tyle. Chyba, że jakieś wprawne oko coś wychwyci. Jak nie będzie żadnych sprzeciwów, to jutro zacznę wycinać dziury ;) Edytowane 19 Marzec 201113 l przez Kubajaniak
Napisano 20 Marzec 201113 l Autor Poprawiłem nadkola i skonwertowałem. Na razie bawiłem się przodem. A tak przy okazji mam pytanko. Wie ktoś może skąd można ściągnąć jakieś zdjęcia na których tle można zaprezentować samochód i dopasowane do nich HDR? Ten zestaw na drodze w polu jest trochę nudny. Widzę go na co drugim renderze jak oglądam samochody :P
Napisano 30 Marzec 201113 l Autor Hej wszystkim. Mam dosyć głupi problem i może ktoś mi pomoże. Mam sobie taką siatkę. Musiałem na nowo zrobić poligony na środku, więc je skasowałem, z shiftem zrobiłem nowe krawędzie, połączyłem z tymi po drugiej stronie, niby wszystko ładnie, ale... po dodaniu TS'a Wie ktoś może czemu takie coś się robi? Trochę to głupie, bo nigdy mi się tak nie robiło a tu nagle taki babol. W dodatku nie na wszystkich rogach, tylko w tych trzech o_O
Napisano 30 Marzec 201113 l Jak masz taki problem to daj "convert to editable mesh" a nastepnie "convetr to editable poly" po czym zaznacz vertexy i daj weld. Moga tam byc po prostu jakies zduplikowane edge i samo weldowanie vertexow przed tym procesem ktory podalem moze nie pomoc. Sam czasami mam takie przejscia :)
Napisano 30 Marzec 201113 l Autor Wiktor Twój sposób zadziałał. Dzięki wielkie za pomoc. Nawet nie musiałem nic weldowadź, wystarczyło convert mesh -> poly. Mogę modelować dalej :) Edit: Przy okazji wrzucam UP'a. Boczna szyba jest tymczasowa, więc nie patrzcie na babola w tylnym rogu. Z tyłu nad nadkolem też wyklepie do następnego upa. Zmieniłem trochę tył. Na szczęście dało się bez wracania do bazy przed MS :) Mam lekcje na przyszłość, żeby modelowanie zacząć od dokładnego przestudiowania referek :) Pozdro Edytowane 30 Marzec 201113 l przez Kubajaniak
Napisano 1 Kwiecień 201113 l Autor Taki renderek, w celu przerobienia tutoriala do Vray'a o ustawianiu świateł itp. Materiały ściągnięte z neta. Co o tym myślicie? Tymczasem zabieram się dalej do modelowania.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto