Kubajaniak Napisano 18 Marzec 2011 Share Napisano 18 Marzec 2011 (edytowane) Hej wszystkim. W przerwach od ćwiczenia bazgrania tekstur do gameartowych rzeczy pomyślałem, że spróbuje zrobić jeszcze raz Toyote Celice, ale tym razem metodą Bergera. Wyszło mi coś takiego jako baza. EDIT: Teraz zobaczyłem, że zapomniałem o 2 krawędziach na słupku, żeby nie było sześciokąta z tyłu. Poprawię wieczorem. Edytowane 19 Marzec 2011 przez Kubajaniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 18 Marzec 2011 Share Napisano 18 Marzec 2011 Jako taki ogół masz choć na ujęciu "wire" siatka nieco faluje i wg mnie nieco mało masz pionowych podziałów na przejściu bok-tył auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 19 Marzec 2011 Autor Share Napisano 19 Marzec 2011 Wyprostowałem trochę samochód, głównie z boku. Tył powinien być ok, z referkami się zgadza. Jest taki okrągły, bo nie robiłem jeszcze klapy od bagażnika, która "wchodzi" do środka, a światła wystają. Tu widać to dobrze http://img407.imageshack.us/img407/8180/p1070015.jpg Poprawiona siatka. Jak jeszcze gdzieś krzywo, to krzyczeć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GrandPa Napisano 19 Marzec 2011 Share Napisano 19 Marzec 2011 Mistrz 'Vertex' to ja nie jestem ale chyba masz cos nie tak z zakonczeniem przetloczenia na masce. Co do reszty siedze cicho bo nie mi to komentowac. I like it! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 19 Marzec 2011 Autor Share Napisano 19 Marzec 2011 (edytowane) Na masce jest tam babol mały na tym etapie, ale jak doda się drugiego TSa po skonwertowaniu z pierwszym i do tego kilka krawędzi, to ładnie się wygładza. Poprawię jeszcze nadkola, żeby były bardziej okrągłe, bo jak się patrzy od boku, to brzydko wyglądają i to chyba będzie tyle. Chyba, że jakieś wprawne oko coś wychwyci. Jak nie będzie żadnych sprzeciwów, to jutro zacznę wycinać dziury ;) Edytowane 19 Marzec 2011 przez Kubajaniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 20 Marzec 2011 Autor Share Napisano 20 Marzec 2011 Poprawiłem nadkola i skonwertowałem. Na razie bawiłem się przodem. A tak przy okazji mam pytanko. Wie ktoś może skąd można ściągnąć jakieś zdjęcia na których tle można zaprezentować samochód i dopasowane do nich HDR? Ten zestaw na drodze w polu jest trochę nudny. Widzę go na co drugim renderze jak oglądam samochody :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 30 Marzec 2011 Autor Share Napisano 30 Marzec 2011 Hej wszystkim. Mam dosyć głupi problem i może ktoś mi pomoże. Mam sobie taką siatkę. Musiałem na nowo zrobić poligony na środku, więc je skasowałem, z shiftem zrobiłem nowe krawędzie, połączyłem z tymi po drugiej stronie, niby wszystko ładnie, ale... po dodaniu TS'a Wie ktoś może czemu takie coś się robi? Trochę to głupie, bo nigdy mi się tak nie robiło a tu nagle taki babol. W dodatku nie na wszystkich rogach, tylko w tych trzech o_O Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
elimo Napisano 30 Marzec 2011 Share Napisano 30 Marzec 2011 wygląda jak nie zweldowany vertex Pzdr Elimo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
..:: WIKTOR ::.. Napisano 30 Marzec 2011 Share Napisano 30 Marzec 2011 Jak masz taki problem to daj "convert to editable mesh" a nastepnie "convetr to editable poly" po czym zaznacz vertexy i daj weld. Moga tam byc po prostu jakies zduplikowane edge i samo weldowanie vertexow przed tym procesem ktory podalem moze nie pomoc. Sam czasami mam takie przejscia :) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 30 Marzec 2011 Autor Share Napisano 30 Marzec 2011 (edytowane) Wiktor Twój sposób zadziałał. Dzięki wielkie za pomoc. Nawet nie musiałem nic weldowadź, wystarczyło convert mesh -> poly. Mogę modelować dalej :) Edit: Przy okazji wrzucam UP'a. Boczna szyba jest tymczasowa, więc nie patrzcie na babola w tylnym rogu. Z tyłu nad nadkolem też wyklepie do następnego upa. Zmieniłem trochę tył. Na szczęście dało się bez wracania do bazy przed MS :) Mam lekcje na przyszłość, żeby modelowanie zacząć od dokładnego przestudiowania referek :) Pozdro Edytowane 30 Marzec 2011 przez Kubajaniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 1 Kwiecień 2011 Autor Share Napisano 1 Kwiecień 2011 Taki renderek, w celu przerobienia tutoriala do Vray'a o ustawianiu świateł itp. Materiały ściągnięte z neta. Co o tym myślicie? Tymczasem zabieram się dalej do modelowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się