Skocz do zawartości

Miecze


mateogala

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

I tak większości się to nie spodoba, ale wsadzam go tu bo mi się podoba :)

Moja mama tez uważa ze jestem przystojny. Na pewno daleko do modeli pokazywanych np. na polycount. Hatred dobrze pisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypowiedź starych zgredów który mają w dupie to co inni robią, bo ich jest najlepsze. :)

To po co wrzucasz tutaj te modele? Lepiej pokaz je na osiedlu swoim kolega, pewnie dostaniesz mase respektu i wogole. Ja za takie teksty sypalbym banami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wypowiedź starych zgredów który mają w dupie to co inni robią, bo ich jest najlepsze. :)

jakby "stare zgredy" miały "w dupie" to by nie pisały w tym wątku.

a piszą prawdę, bo model ani jego tekstura nie zachwycają. Zwyczajnie widać brak doświadczenia w modelowaniu i teksturowaniu, nie trzeba nawet być modelerem żeby to dostrzec.

 

To nie znaczy że miecz jest bezwartościowy, jeśli potraktować go jako ćwiczenie.

Przerabiaj tutoriale, trzaskaj więcej modeli i każdy następny będzie trochę lepszy od poprzedniego. nie ma innego sposobu żeby się nauczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mateogala - wiesz co prawda to prawda, hatred po prostu polecial z mostu,

jest taka zaleznosc, ze na maxie zawsze beda starac sie pisac co najgorsze niz co dobre, ale to ma plusy bo wiesz za co sie chwycic i co poprawic, chcesz przychylnych komentarzy to wystaw na kazde inne zagraniczne forum, komenty pozytywne murowane, tutaj niestety musisz sie liczyc z ostrymi komentami oraz lekkim kumoterstwem i nepotyzmem :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co najgorsze? Sorry, ale w tym projekcie nie widzę żadnych plusów. Takie ćwiczenia można spokojnie trzymać dla siebie, aż do osiągnięcia jakiegoś sensownego rezultatu - wtedy ewentualnie prosiłbym o jakieś "maxowe ostre komentarze".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest taka zaleznosc, ze na maxie zawsze beda starac sie pisac co najgorsze niz co dobre, ale to ma plusy bo wiesz za co sie chwycic i co poprawic, chcesz przychylnych komentarzy to wystaw na kazde inne zagraniczne forum, komenty pozytywne murowane, tutaj niestety musisz sie liczyc z ostrymi komentami oraz lekkim kumoterstwem i nepotyzmem :]

Widze ze trzeba sie liczyc takze z kolkiem wzajemnej adoracji. Kto czyta watki na biezaco, wie o co chodzi. To co wy dwoje wypisujecie na tym forum, wola o pomste do nieba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za moich czasów a było to już kawałek czasu temu, Przychodziłem tu ponieważ komentarze były najbardziej treściwe wliczając nawet fora zagraniczne. Jak dojdziesz do poziomu w którym mogę ci pomóc to Ci pomogę. Jeżeli ma to wyglądać że uczę cie od absolutnych podstaw, to mi się nie chce. Mam lepsze rzeczy do roboty. Hatred dobrze poradził. Nabierz jakiegoś skilla żeby był sens ci pomagać. Uparty jesteś, ale ten upór ma polegać na przyswajaniu wiedzy a nie negowaniu ludzi którzy po prostu wiedzą już "jak to działa".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to to teraz konstruktywna krytyka:

Design: naprawde trudno jest znalesc nudniejszy design. moze bys sopbie poszukal jakiegos fajnego konceptu i dopiero cos zaczol robic.

 

modelowanie: naprawde slabo i nieoszczednie jak na taki polycount jaki obrales, niby ksztal jest (chodz tez nudny wybrales) ale juz nierownomiernie ozkladasz detal w geometrii (np golwka), jelsi to ma byc game art to moze bys przynajmniej doprowadzil do stanu kiedy bedzies zmial 4 i 3katy (swoja droga ztrojkatowac tez bys mogl i podac jaka ilosc poly ci wtedy wyszla), w wielu miejscach spokojnie mogl bys olac ciecie i by na to samo wyszlo skoro i tak tam jest prosta krecha.

 

textury: nie istnieja, serio nie uswiadczylem tam textur zadnych, taki sam efekt uzyskal bys na vertex paincie jak widze normali nie uzywasz to moze jakis prebaked ligtning wszedzie? (bo raczej nie ma tam geometri (poza wcieciem na klindze) gdzie swiatlo moze pracowac), moze jakis detal? detal obecny (zaden) moze by podzialal gdyby to byl 3d obiekt wielkosci ikonki (oczywiscie designowanej w 1995w paincie)

 

tak ze reasumujac mysle ze przydala by ci sie wieksza praktyka i jak wczensiej pisalem duzooo ogladania jak sie teraz robi assety, tak najlatwiej bedzie

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mateogala -> przykro mi, ale chłopaki mają rację. Żeby się skilować musisz traktować poważnie krytykę starych zgredów. No i bez pokory daleko nie zajdziesz.

 

Polecam stawiać sobie wyzwania. Bo miecz który zrobiłeś jest poprawny. Ale jak napisał Hatred - strasznie nudny. Znajdź jakiś ciekawy koncept, który będzie wymagał zrobienia modelu hi-poly i ciekawego oteksturowania. Tutków masz mnóstwo.

 

Na koniec jeszcze - w gamearcie nie podajemy polygonow, tylko trisy (trójkąty), a tych masz na oko około 400.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności