Bobby_digital Napisano 28 Marzec 2011 Napisano 28 Marzec 2011 Troche ujec do bloku w gorzowie wlkp. Komentarze bardziej niz pozadane ;) 1 2 3 4
polka dot Napisano 28 Marzec 2011 Napisano 28 Marzec 2011 cześć, ze względów czysto architektonicznych, pierwsze dwa ujęcia prezentują się najlepiej;) wizki bardzo ładne. budynkom imho brakuje odrobiny kontrastu - w porównaniu do otoczenia są zbyt jasne. nieba mogłyby być wyższej rozdzielczości, widać szumy i kompresję choć to problem stary jak świat. trawa mistrzowska, to full 3d? najpierw myślałem, że jest wklejana za zdjęć pozdrawiam
Bobby_digital Napisano 28 Marzec 2011 Autor Napisano 28 Marzec 2011 dzieki , trawa to model 3D scatterowany plus vray displacment - taka mieszanka.
pabulo Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 Sympatyczne. Troche za sterylne jak dla mnie. I matreriałowo (cegła, blacha..) i treściowo
pabulo Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 Ale ładne kolory, ładna zieleń (troche mało jej) i ogólnie naprawde pozytywnie
pionix Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 Wydaje mi się , że jest zbyt mocny Sky co powoduje jasne cienie i przez to rendery są mało kontrastowe. Trawa bardzo ładnie wyszła.
Tores Napisano 7 Kwiecień 2011 Napisano 7 Kwiecień 2011 Straszna sterylność budynków przez co trochę mdło się zrobiło. Jakiś tynk by się przydał albo lekkie odbarwienia na nim bo tutaj od razu wizką zajeżdża niedopracowaną. Jakieś przyciemnione styki z ziemią trochę dodałyby uroku. Nieba nie odwrócone mimo, że światło raz świeci z lewej a raz z prawej. Trawa mi akurat się nie podoba, a to dlatego, że zrobiły się placki od scattera i jest zbyt jednolita. Te pojedyncze kłosy takie sobie bo zbyt jednolite a spód płaski. Dziewczyna stoi w cieniu a słońce świeci na nią bezpośrednio. Brakuje tu dobrego wykończenia niestety.
Rekomendowane odpowiedzi