maksymilion Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 (edytowane) Witam Oto mój pierwszy finished w skromnym otoczeniu. Edytowane 7 Kwiecień 2011 przez maksymilion
blinq Napisano 2 Kwiecień 2011 Napisano 2 Kwiecień 2011 Całikiem przyzwoicie, ale ciut za mało jak na finished. Jakieś dziwne plamy masz w prawym górnym rogu. Popracuj jeszcze nad kadrem. średnio mi się podoba materiał talerzy. Dorzuć jeszcze bump mapkę - blachy się robi ze zwiniętego drucika i widać to prążkowanie. Czemu wszystkie tomy mają taką samą średnicę? ;) I zrób dziury w tylnich naciągach centralek. pozdro
Godzil Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 No i jest blado, mały kontrast. Proponuję tez dorobić jakieś ciekawsze tło bo faktycznie to raczej WIP a nie FINISHED. Proponuję też poprawić kadr jak pisał kolega wyżej, a głównie mam na myśli zmniejszenie zbiegów. Ogólnie nie ma źle. Pozdrawiam! 1
Lucek Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 Paskudnie szeroki kąt kamery i studio niedobre. Ja bym to widział w konwencji bardziej prezentacji produktu - ciemne tło i te sprawy.
Mortom Napisano 4 Kwiecień 2011 Napisano 4 Kwiecień 2011 Studio bleee... ale model już fajny. Obrazek bardziej do działu "rendery testowe" niż do finished. Dadaj DOFik, jakieś zbliżono, inne ujęcie i będzie cacy :) Na razie słabo, ale też nie tragicznie. Keep Going ;) 1
maksymilion Napisano 5 Kwiecień 2011 Autor Napisano 5 Kwiecień 2011 Dzięki za komentarze. Morze jutro wrzucę jakieś inne kadry ale sceny nie zmienię bo po prostu nie znam się na ustawieniach oświetlenia itd. I zależało mi bardziej na ocenie modelu niż na sceny. morze ktoś mi da jakieś tutoriale do oświetlania scen lub obiektów to coś tam wydłubie.
Smoku Napisano 5 Kwiecień 2011 Napisano 5 Kwiecień 2011 Perkusja fajna aczkolwiek scena nie wykończona imo. I proszę "morze" to jest szerokie,głębokie i niebieskie ;)
Mortom Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 ...morze ktoś mi da jakieś tutoriale do oświetlania scen lub obiektów... Chętnie tylko nie napisałeś: W jakim sofcie to zrobiłeś i jakiego silnika renderującego użyłeś :)
blinq Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 Tu masz fajny tutek do oświetlenia studyjnego w mr: pozdro
maksymilion Napisano 6 Kwiecień 2011 Autor Napisano 6 Kwiecień 2011 Dobra wzorując się tym tutorialem dzięki za niego. Wyszło mi coś takiego Sądzę że jest lepiej
blinq Napisano 6 Kwiecień 2011 Napisano 6 Kwiecień 2011 Zwiększ sampling koniecznie. Zmień ciut kard. No i dopal trochę jeszcze ;) Strasznie ciemno. Ciężko nawet cokolwiek o materiałach powiedzieć bo jest czarna plama ;) powodzenia!
maksymilion Napisano 7 Kwiecień 2011 Autor Napisano 7 Kwiecień 2011 Dodaje kolejne w lepszej jakości trochę rozjaśniłem.
Xaia Napisano 11 Kwiecień 2011 Napisano 11 Kwiecień 2011 A to nie jest przypadkiem ta perkusja z dodaną jedną stopką? 1
maksymilion Napisano 11 Kwiecień 2011 Autor Napisano 11 Kwiecień 2011 Nie wiem może stojakami wzorowałem się do YAMAHY Centralki naprężenia od mojej starej perkusji pol muzu no i reszta też od YAMAHY.
Xaia Napisano 12 Kwiecień 2011 Napisano 12 Kwiecień 2011 Akurat to co tutaj wrzuciłem to model z evermotion ... i wygląda prawie jak to twoje.
maksymilion Napisano 12 Kwiecień 2011 Autor Napisano 12 Kwiecień 2011 Znaczy mam to traktować jak pochwałę za dobry model czy sugerujesz, że to dałem gotowca i macie go oceniać.
indian Napisano 12 Kwiecień 2011 Napisano 12 Kwiecień 2011 bardzo dobry model, lepsze studio i będzie malina :) salut.
maksymilion Napisano 13 Kwiecień 2011 Autor Napisano 13 Kwiecień 2011 skoro model się podoba to osiągnąłem swój cel jutro popracuje nad studiem żeby było lepiej. dzięki za wstępny tutorial do oświetlenia bo bez niego nie dał bym rady.
Rekomendowane odpowiedzi