maksymilion Napisano 7 Kwiecień 2011 Napisano 7 Kwiecień 2011 (edytowane) Witam Chciałbym zaprezentować kolejne audi na tym forum. ogólną karoserie już skończyłem tylko czy dobrze i bez krzywizn to chciałbym wiedzieć. Edytowane 21 Kwiecień 2011 przez maksymilion
Smoku Napisano 7 Kwiecień 2011 Napisano 7 Kwiecień 2011 tylko czy dobrze i bez krzywizn to chciałbym wiedzieć[/img] Tego nikt Ci nie powie jak nie pokażesz modelu wygładzonego bez siatek również. Model nie wygląda, źle ale urywające się loopy np. te od chamferów pewnie nie dadzą dobrego rezultatu po MS 1
Berger Napisano 7 Kwiecień 2011 Napisano 7 Kwiecień 2011 Jak narazie jest krzywo i bardzo nierównomiernie rozłożona siatka. 1
eco Napisano 8 Kwiecień 2011 Napisano 8 Kwiecień 2011 Aby wiedzieć czy jest dobrze i bez krzywizn powinieneś patrzeć na swoje blueprinty oraz zestaw fotografii- ale nawet bez tego wyraźnie widać, że siatkę masz poprowadzoną krzywo. Skupiłeś się na tworzeniu detali kiedy krzywizny głównej bryły nie są prawidłowe. 1
maksymilion Napisano 8 Kwiecień 2011 Autor Napisano 8 Kwiecień 2011 Dzięki Już wiem że jest krzywo z resztą sam o tym wiedziałem ale dodaje jeszcze z MS plus alufelgę
eco Napisano 9 Kwiecień 2011 Napisano 9 Kwiecień 2011 (edytowane) Poprawiałeś coś ? ;) Edytowane 9 Kwiecień 2011 przez eco
maksymilion Napisano 10 Kwiecień 2011 Autor Napisano 10 Kwiecień 2011 No teraz postarałem się trochę poprawić przód. Choć dopiero teraz zastanawiam się jak ja zrobię te pojechane światła.
maksymilion Napisano 15 Kwiecień 2011 Autor Napisano 15 Kwiecień 2011 Teraz już poprawiony chyba bez krzywizn tak mi się zdaje oceńcie coś.
eco Napisano 15 Kwiecień 2011 Napisano 15 Kwiecień 2011 Nadal modelujesz bez wnikliwego przyglądania się zdjęciom. Obwód przedniego grill'a lepszy ale nadal brakuje mu do oryginału. Jego ramy na elemencie przedniego zderzaka już wyraźnie wskazują na niepoprawną powierzchnię (dobrze to widać na pierwszym ujęciu)- przetłoczenie na masce z lewej strony nie przechodzi płynnie w krawędź obramowania na zderzaku. Ostry zbieg przy połączeniu maski i przedniego zderzaka w pobliżu nadkola oraz zanikająca przy światłach krawędź charakterystyczna nadkole/maska Brakuje przetłoczenia na progu. Generalnie to sporo niedociągnięć przy detalach samej bryły- wiem, że się czepiam ale poprawna bryła jest podstawą dobrego modelu.
maksymilion Napisano 16 Kwiecień 2011 Autor Napisano 16 Kwiecień 2011 (edytowane) Dzięki nareszcie solidna krytyka tego mi było trzeba biorę się za poprawki. jeszcze jak mógłby mi ktoś pokazać Jak zrobić tą siatkę pod światłami to był bym wdzięczny. pozdr. Edytowane 16 Kwiecień 2011 przez maksymilion
maksymilion Napisano 19 Kwiecień 2011 Autor Napisano 19 Kwiecień 2011 kiedyś po godzinne były trzy wypowiedzi teraz po 3 dniach nic nie ma ale trudno dodaje już ze zrobionymi przednimi światłami i poprawami
Deex Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 Koła za duże, samochód siedzi za wysoko. Trochę słabe jakościowo te rendery. Czekam na więcej. 1
maksymilion Napisano 19 Kwiecień 2011 Autor Napisano 19 Kwiecień 2011 Dzięki najpierw chciałbym wyeliminować wszelkie błędy a dopiero potem zająć się renderem
Wonsky Napisano 19 Kwiecień 2011 Napisano 19 Kwiecień 2011 Bok Ci chyba faluje (szczególnie na wysokości progu) i tych lamp prawie nie widać ;) Refleksy na całym boku też jakoś dziwnie sie zachowują. Pokażesz aktualną siatke? 1
eco Napisano 20 Kwiecień 2011 Napisano 20 Kwiecień 2011 Dobrze że poprawiasz choć na takim etapie jaki masz (sporo "gotowych" detali, chamfery na karoserii itp) ciężko jest robić poprawki bo niestety trzeba zajmować się każdym elementem. Polecam zajrzeć pod ten link- jest to co prawda wersja Spyder ale ma sporo wspólnego z twoim modelem. Przypatrz się powierzchniom oraz rozkładowi siatki bo tu jest prowadzona wręcz wzorcowo: http://www.smcars.net/forums/work-progress-high-quality/33670-iron-man-2-his-audi-r8-spyder.html
maksymilion Napisano 20 Kwiecień 2011 Autor Napisano 20 Kwiecień 2011 Łoł widzę sporo do poprawy no ale trudno jakoś to poprawie dzięki za ten link ciekawi mnie jak on zrobił te siatki pod światłami i w wlotach powietrza pozdr.
maksymilion Napisano 21 Kwiecień 2011 Autor Napisano 21 Kwiecień 2011 Postarałem się jakoś odczytać ten wzór i coś poprawić nawet zacząłem robić prowizoryczny silnik. oceniajcie krytykujcie
Pawlito Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 Na moje oko lekko za mały znaczek na masce i sama maska jest prześwietlona co utrudnia dostrzeżenie ewentualnych błędów. Niekonsekwentnie poprowadzona krawędź dachu na styku z przednią szybą, zanikająca w pobliżu płaszczyzny symetrii. Nierówna szczelina przy drzwiach od strony zawiasów. Moje uznanie za upór. 1
Berger Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 Dziwne kolory tych ostatnich renderów. Skończ jeszcze model i pozalepiaj te wszystkie dziury.
maksymilion Napisano 21 Kwiecień 2011 Autor Napisano 21 Kwiecień 2011 Dzięki za oceny z chęciom dokończyłbym ten model i pozatykał wszystkie dziury ale po raz setny zapytam jak zrobić taki gril
natas Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 http://www.youtube.com/watch?v=L4GLuBy-se8 1
maksymilion Napisano 21 Kwiecień 2011 Autor Napisano 21 Kwiecień 2011 o właśnie tego mi było trzeba wielkie dzięki.
maksymilion Napisano 22 Kwiecień 2011 Autor Napisano 22 Kwiecień 2011 Teraz gdy ma już siatki mogę iść dalej Jest lepiej?
PrzemaSS_POL1 Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 Jest o wiele lepiej...popatrz tylko np. na próg..chyba powinny być twardsze krawędzie.Troszkę ci szyba uciekła przednia. może rotate i będzie grać. pzdr 1
maksymilion Napisano 22 Kwiecień 2011 Autor Napisano 22 Kwiecień 2011 Faktycznie na progach powinno być takie zaostrzenie. Szybę poprawiam i chyba zbliżam się do końca.
Wonsky Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 Niżej zaznaczyłem elementy, które moim zdaniem są zrobione troche inaczej niż w orginale lub są jakieś krzaki. Jeżeli chodzi o próg, to u Ciebie jest on płaski, brakuje na nim przetłoczenia. Wydaje mi sie, że jest też krzywe "przecięcie" oddzielające próg od reszty. Przetłoczenia na masce też wydają sie za małe (płytkie), a to na zderzaku chyba troche krzywe. Wiem, że czepiam sie szczegółów, ale to chyba tez czasem dobra rzecz? ;) Pozdrawiam. Uploaded with ImageShack.us
maksymilion Napisano 23 Kwiecień 2011 Autor Napisano 23 Kwiecień 2011 Jasne bardzo dobra rzecz tylko moja maszynka tego już nie wytrzymuje i już nie mam sił czegokolwiek poprawiać.zaraz coś wrzuce.
maksymilion Napisano 25 Kwiecień 2011 Autor Napisano 25 Kwiecień 2011 To teraz wrzucam w jakiś tam kolorkach. I nie mam siły nic więcej robić.
eco Napisano 26 Kwiecień 2011 Napisano 26 Kwiecień 2011 No to słabo bo tylne nadkole non stop do bani- szczególnie widoczne na ujęciu "z przodu" - dolna część prawie zakrywa obrys opony. Zerknij na zdjęcia na stronie 2 swojego wątku to od razu wyłapiesz różnicę. Po tym przetłoczeniu na progu też widać że już ten model Cię męczy bo robiłeś je "na oko"- ja bym jednak proponował wykrzesać jeszcze nieco sił i takie babole poprawić bo szkoda tak na finiszu odpuszczać :P
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się