Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

 

Chciałbym zaprezentować kolejne audi na tym forum.

 

ogólną karoserie już skończyłem tylko czy dobrze i bez krzywizn

to chciałbym wiedzieć.

 

audix.png

 

 

 

 

 

audity.png

Edytowane przez maksymilion

  • Odpowiedzi 29
  • Wyświetleń 6,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tylko czy dobrze i bez krzywizn

to chciałbym wiedzieć[/img]

Tego nikt Ci nie powie jak nie pokażesz modelu wygładzonego bez siatek również. Model nie wygląda, źle ale urywające się loopy np. te od chamferów pewnie nie dadzą dobrego rezultatu po MS

Napisano

Aby wiedzieć czy jest dobrze i bez krzywizn powinieneś patrzeć na swoje blueprinty oraz zestaw fotografii- ale nawet bez tego wyraźnie widać, że siatkę masz poprowadzoną krzywo. Skupiłeś się na tworzeniu detali kiedy krzywizny głównej bryły nie są prawidłowe.

Napisano
  • Autor

Dzięki

 

Już wiem że jest krzywo z resztą sam o tym wiedziałem

ale dodaje jeszcze z MS plus alufelgę

 

72327790.png

 

10638699.png

 

alufelga.png

Napisano

Poprawiałeś coś ? ;)

 

compare01.jpg

 

 

 

Edytowane przez eco

Napisano
  • Autor

No teraz postarałem się trochę poprawić przód.

Choć dopiero teraz zastanawiam się jak ja zrobię te pojechane światła.

 

audie.png

Napisano

Nadal modelujesz bez wnikliwego przyglądania się zdjęciom. Obwód przedniego grill'a lepszy ale nadal brakuje mu do oryginału. Jego ramy na elemencie przedniego zderzaka już wyraźnie wskazują na niepoprawną powierzchnię (dobrze to widać na pierwszym ujęciu)- przetłoczenie na masce z lewej strony nie przechodzi płynnie w krawędź obramowania na zderzaku. Ostry zbieg przy połączeniu maski i przedniego zderzaka w pobliżu nadkola oraz zanikająca przy światłach krawędź charakterystyczna nadkole/maska Brakuje przetłoczenia na progu. Generalnie to sporo niedociągnięć przy detalach samej bryły- wiem, że się czepiam ale poprawna bryła jest podstawą dobrego modelu.

Napisano
  • Autor

Dzięki nareszcie solidna krytyka tego mi było trzeba

biorę się za poprawki.

 

jeszcze jak mógłby mi ktoś pokazać Jak zrobić tą siatkę pod światłami

to był bym wdzięczny.

 

 

pozdr.

Edytowane przez maksymilion

Napisano
  • Autor

kiedyś po godzinne były trzy wypowiedzi teraz po 3 dniach nic nie ma

ale trudno

dodaje już ze zrobionymi przednimi światłami i poprawami

 

audiv.png

 

audii.png

Napisano

Koła za duże, samochód siedzi za wysoko.

Trochę słabe jakościowo te rendery.

Czekam na więcej.

Napisano

Bok Ci chyba faluje (szczególnie na wysokości progu) i tych lamp prawie nie widać ;) Refleksy na całym boku też jakoś dziwnie sie zachowują. Pokażesz aktualną siatke?

Napisano

Dobrze że poprawiasz choć na takim etapie jaki masz (sporo "gotowych" detali, chamfery na karoserii itp) ciężko jest robić poprawki bo niestety trzeba zajmować się każdym elementem.

44626171.jpg

 

90284857.jpg

 

Polecam zajrzeć pod ten link- jest to co prawda wersja Spyder ale ma sporo wspólnego z twoim modelem. Przypatrz się powierzchniom oraz rozkładowi siatki bo tu jest prowadzona wręcz wzorcowo:

http://www.smcars.net/forums/work-progress-high-quality/33670-iron-man-2-his-audi-r8-spyder.html

Napisano
  • Autor

Łoł widzę sporo do poprawy no ale trudno jakoś to poprawie

dzięki za ten link ciekawi mnie jak on zrobił te siatki pod światłami i w wlotach

powietrza

 

pozdr.

Napisano
  • Autor

Postarałem się jakoś odczytać ten wzór i coś poprawić

nawet zacząłem robić prowizoryczny silnik.

audig.png

audigrt.png

audigt.png

udigtr.png

 

oceniajcie krytykujcie

Napisano

Na moje oko lekko za mały znaczek na masce i sama maska jest prześwietlona co utrudnia dostrzeżenie ewentualnych błędów. Niekonsekwentnie poprowadzona krawędź dachu na styku z przednią szybą, zanikająca w pobliżu płaszczyzny symetrii. Nierówna szczelina przy drzwiach od strony zawiasów. Moje uznanie za upór.

Napisano

Dziwne kolory tych ostatnich renderów. Skończ jeszcze model i pozalepiaj te wszystkie dziury.

Napisano
  • Autor

Dzięki za oceny z chęciom dokończyłbym ten model

i pozatykał wszystkie dziury ale po raz setny zapytam jak

zrobić taki gril

Napisano

Jest o wiele lepiej...popatrz tylko np. na próg..chyba powinny być twardsze krawędzie.Troszkę ci szyba uciekła przednia. może rotate i będzie grać.

pzdr

Napisano
  • Autor

Faktycznie na progach powinno być takie zaostrzenie. Szybę poprawiam

i chyba zbliżam się do końca.

Napisano

Niżej zaznaczyłem elementy, które moim zdaniem są zrobione troche inaczej niż w orginale lub są jakieś krzaki. Jeżeli chodzi o próg, to u Ciebie jest on płaski, brakuje na nim przetłoczenia. Wydaje mi sie, że jest też krzywe "przecięcie" oddzielające próg od reszty. Przetłoczenia na masce też wydają sie za małe (płytkie), a to na zderzaku chyba troche krzywe. Wiem, że czepiam sie szczegółów, ale to chyba tez czasem dobra rzecz? ;) Pozdrawiam.

 

audir8gt.th.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Napisano
  • Autor

Jasne bardzo dobra rzecz tylko moja maszynka tego już nie wytrzymuje i już nie

mam sił czegokolwiek poprawiać.zaraz coś wrzuce.

Napisano

No to słabo bo tylne nadkole non stop do bani- szczególnie widoczne na ujęciu "z przodu" - dolna część prawie zakrywa obrys opony. Zerknij na zdjęcia na stronie 2 swojego wątku to od razu wyłapiesz różnicę. Po tym przetłoczeniu na progu też widać że już ten model Cię męczy bo robiłeś je "na oko"- ja bym jednak proponował wykrzesać jeszcze nieco sił i takie babole poprawić bo szkoda tak na finiszu odpuszczać :P

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności