Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Prosiłbym o pomoc jakim najszybszym sposobem w 3d maxie wymodelować kopułę taką jak w przykładzie poniżej (od 0:30 do 3:30) :

http://tiny.pl/hd8sq

 

czy da się to tak samo szybko zrobić do innych brył? prostopadłościan , walec?

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

cześć,

 

wyjściowy obiekt z którego powinieneś skorzystać to GeoSphere. o ile pamiętam jest w panelu Create / Advanced Primitives. nie wiem czy nazwa ta sama ale to druga zakładka w panelu Create. co do pozostałych brył, konieczne będzie skorzystanie z pluginów lub ręczna edycja siatki (ale w każdym przypadku można znaleźć jakiś przystępny sposób o ile nie jest się na bakier z matmą)

 

pozdrawiam

Napisano

jeśli masz już podzielone poligony na siatkę jaką chcesz uzyskać to zaznacz wszystkie w edit poly, daj im inset (by poly) na odległość połowy szprosu i kliknij detach z zaznaczeniem do nowego obiektu i bez kopiowania, potem daj modyfikator shell z zaznaczonym, straight corners na szprosy (inner 2cm, outer 15cm - to typowe wymiary szprosów konstrukcyjnych) i modyfikator shell na szkło które detachowałeś wcześniej

Napisano

Użyłem skrótu myślowego, kopułkę już zrobiłem właśne za pomocą GeoSphery :') Natomiast jak zrobić, żeby prostopadłościan podzielić z automatu na takie trójkąty?

Napisano

A jak zrobić plane w kształcie bliżej nie określonym? Narysowałem elipsojdę i chciałbym, zrobić plane w jej kształcie i podzielić ją na segmenty?




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności