Gość FasOlQa Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 (edytowane) Witam, to jest moja praca. Wykonana w 100% z tutoriala, w tutorialu nie było glosu wiec niczego teoretycznego sie nie nauczylem. Jednak ogladajac i robiac to co osoba nagrywajaca kurs skonczylem na czyms takim. Zajelo mi to ponad dwa miesiace. Watpie ze dalej bede sie zajmowal grafika 3d bo jak dla mnie za duzo czasu to wszystko zajmuje a poza tym moj sprzet ledwo to ciagnie. Jednak szkoda mi tego czasu zeby zostawic to w takim stanie, chcial bym zeby wygladal jak prawdziwy samochod. Wlasnie taki mam problem. O to jak wygląda moja próba pomalawania maski (na razie za nic sie innego nie biore :) ) http://www.upload.ikrystian.pl/pics/4db09872ce541.jpg A chciał bym go pomalować mniej więcej tak http://www.spbogaczow.zgora.pl/usr/strony/pzadworny/www/zdjecia/audi_r8_2_01.jpg chodzi o to zeby caly sie blyszczal a nie byl matowy. Mozecie mi powiedziec jakie parametry dla czego mam ustawic? Zaznaczam ze nie chce juz sie uczyc tego bo nie mam cierpliwosci:) Wiec prosze nie odsylajcie mnie od ksiazek o 3d:) Pozdrawiam, Krystian Edytowane 22 Kwiecień 2011 przez FasOlQa
sajrus Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 pierwsza praca i taki efekt? nie wierze, a co do malowanie to o modelowaniu tutorial oglądałeś to o malowaniu też są a tak na marginesie ile tri? i poly? jaką metodą robiłeś? z bryły czy z nadkola? i fajnie by było jak byś pokazał siatke (najlepiej bez ms-a) w miejscu chamferów bo mnie interesuje jak to wygląda szczególnie przy przednich światłach
Berger Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 Aha, nie chcesz się uczyć, więc mamy Ci podać na tacy wszystkie ustawienia, kiedy Ty chyba nie wiesz co to rendering (taki wniosek po przeczytaniu Twojego posta) Nie chcesz się uczyć to poprostu to zostaw, nikt tutaj Ci nie wyjedzie z gotowymi rozwiązaniami i nikt Cie nie będzie do niczego zmuszał.
sly Napisano 21 Kwiecień 2011 Napisano 21 Kwiecień 2011 Parametry lakieru/materiały będą zależały od renderera i programu jakiego będziesz używał do renderowania. Więc zacznij może od pokazania siatki i podania choćby nazwy programu jakiego używasz. Najlepiej przeczytaj ten wątek: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=34619 BTW fajne auto.
Gość FasOlQa Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 pierwsza praca i taki efekt? nie wierze, a co do malowanie to o modelowaniu tutorial oglądałeś to o malowaniu też są a tak na marginesie ile tri? i poly? jaką metodą robiłeś? z bryły czy z nadkola? i fajnie by było jak byś pokazał siatke (najlepiej bez ms-a) w miejscu chamferów bo mnie interesuje jak to wygląda szczególnie przy przednich światłach ta praca polegała na robieniu identycznie tego samego co koles w kursie video przez 2 miesiace. W sumie tu mojego wkladu nie ma nie liczac "wzorowania" W kursie poprawial linie to i ja poprawialem. Tyle. Nie chwale sie tu praca czy cos tylko prosze o pomoc. "Nie chcesz się uczyć to poprostu to zostaw, nikt tutaj Ci nie wyjedzie z gotowymi rozwiązaniami i nikt Cie nie będzie do niczego zmuszał." Nie chce się uczyc, masz racje. To jest tylko wzorowanie ale chcial bym dopracowac troszeczke dlatego prosze o pomoc. Nie chce zeby mnie ktos do czegos zmuszal a co do rozwiazan jak by ktos dal przyklad ustawien to bym nie narzekal. Uzywam autodesk 3dsmax 2012. Tak nawiasem, nie rozumiem ludzi z Polski. Tutaj napisałem dokładnie o co mi chodzi i dostałem w odpowiedzi żebym dał sobie spokój jak nie chce dalej się uczyć. Prawie taki sam post napisałem na anglojęzycznym forum i dostałem kilka przykładów, to nic, ze nie opisanych itp ale zawsze i nikt tam mi nie wyskakiwał z tekstami, że nie dadzą gotowego rozwiązania. Równie dobrze możecie napisać, żebym sobie na google poszukał ale chyba nie o taką pomoc chodzi na forach. Rozumiem że wszystko ma swoje zasady i prawa ale czasem serio można pomóc bez zbędnego gadania. Pozdrawiam i mam nadzieję, że nie uraziłem was swoim postem.
sly Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 (edytowane) Create a Photorealistic Car Render using 3DS Max and Vray Video Tutorial - Car render Edytowane 22 Kwiecień 2011 przez sly
Kubajaniak Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 Chyba wiem który tutorial robisz, bo też mam taki o audi r8 bez głosu. Jeśli masz wszystkie party, to ostatnich 5 jest o nakładaniu materiałów, renderowaniu w studio i postprodukcji. No chyba, że masz jakiś inny tutorial. W tym co ja mam to gostek robi ogólną bryłę, nakłada smooth grupy odpowiednio, daje TS, konwertuje do editable poly, poprawia niektóre krawędzie, daje TSx2, znowu konwertuje i wycina dziury bolleanem.
Vega Napisano 22 Kwiecień 2011 Napisano 22 Kwiecień 2011 Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy post. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
Karkosik Napisano 23 Kwiecień 2011 Napisano 23 Kwiecień 2011 (edytowane) Audi R9 - dobreeee Twój pierwszy model - dobreeee - Ludzie na forum robiąc n-te auto nie potrafią czasami tak gładko wymodelować samochodu, a Ty chcesz nam wmówić że to pierwszy model i masz idealnie gładko??- Dobreeee - Nawet jakbys sobie stop klatki robił to nie jestes wstanie idealnie poprowadzić vertexów tak jak na video. Pokaż siatki - najlepiej LP. Udowodnij że jest to całkowicie Twój model a dopiero potem sie zabieraj za rendering. Bo narazie pokazałeś że zrobiłeś idealnie gładki model, ale nie potrafisz zrobić Materiału który by coś odbijał - Dobreeee. A jeszcze tak zapytam - Skoro nie masz żadnej wiedzy o 3ds maxie i robiłeś wszystko tak jak było na video tutorialu, to że się tak skromnie zapytam - Co robiłeś w momencie gdy koleś używał skrótu klawiszowego?? Audi R9 - DOBREEEEE Pozdrawiam karkosik Edytowane 23 Kwiecień 2011 przez Karkosik
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się