polka dot Napisano 6 Maj 2011 Napisano 6 Maj 2011 cześć, dla porządku zakładam wątek i wrzucam to co mam. póki co baza - godzina z kawałkiem, może trochę więcej. gdy będzie gotowa przerzucę to do maxa bo modelować będę w poly. wybaczcie niską rozdzielczość - imageshack wprowadził jakieś ograniczenia:/ następnym razem będzie większe pozdrawiam
maciek.m Napisano 6 Maj 2011 Napisano 6 Maj 2011 w imagu wystarczy zaznaczyc opcje nie 800x 600 tylko nie zmieniaj rodzielczosci zdjeci :) jest nad przyciskiem niebieskim
polka dot Napisano 7 Maj 2011 Autor Napisano 7 Maj 2011 dzięki maciek.m, dokładnie o to chodziło. nie doczytałem:) zbliżam się do tyłu z tym rysowaniem. nie jestem demonem prędkości pozdrawiam
Smoku Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 Hej, Będziesz potem łączył powierzchnie snapując do tych linii czy jak to działa w Rihno? Pytam bo totalnie nie znam nosorożca.
polka dot Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 Smoku, te krzywe posłużą mi tylko jako podkład do modelowania w maxie. obsługa krzywych w Rhino jest o niebo wygodniejsza niż maxowa. gdybym chciał zrobić model w Rhino musiałbym zacząć zupełnie inaczej - widoczne krzywe na niewiele by mi się zdały. ale modelując w NURBS nie wyrobiłbym się w 4 miesiące:) pozdrawiam
Jonasz_Real Napisano 14 Maj 2011 Napisano 14 Maj 2011 interesujące...jestem ciekaw jak Ci wyjdzie później. Zawsze unikałem nurbsów, może maxowy nie dawał mi satysfakcji. I tak to zostało do dziś. Pozdrawiam Jonasz
Berger Napisano 14 Maj 2011 Napisano 14 Maj 2011 Jak już będziesz exportował do max'a to wywal połowę wozu z tych splinów bo w maxie potem mało co widać, szczególnie w perspective.
polka dot Napisano 15 Maj 2011 Autor Napisano 15 Maj 2011 (edytowane) Berger, chyba nigdy mi to nie przeszkadzało choć tym razem robię trochę gęściej niż zazwyczaj. wyjdzie w praniu:) Jonasz - dzięki. chodzą słuchy że nurbs w maxie to porażka ale osobiście nie próbowałem Edytowane 15 Maj 2011 przez polka dot
polka dot Napisano 27 Maj 2011 Autor Napisano 27 Maj 2011 cześć, daję tylko znać że zacząłem coś działać. dopiero trzecie podejście;) pozdrawiam
Karkosik Napisano 27 Maj 2011 Napisano 27 Maj 2011 Kurde podobają mi się te splajny. Mógłbyś powiedziec jak modelujesz samochód? Robisz baze a potem detaliki czy jedziesz od razu każdy element z osobna?
Berger Napisano 27 Maj 2011 Napisano 27 Maj 2011 Tylko po co bierzesz pod uwagę te kształty lamp :) Nigdy nie rozumiałem dlaczego ludzie tak lubią utrudniać sobie pracę.
Smoku Napisano 27 Maj 2011 Napisano 27 Maj 2011 Widzę, że powolutku ale bardzo dokładnie ;) chwali się
polka dot Napisano 27 Maj 2011 Autor Napisano 27 Maj 2011 Karkosik - dawno nie modelowałem ale chyba najbardziej odpowiada mi metoda od ogółu do szczegółu. przynajmniej nie ma żalu gdy trzeba jakiś element zrobić od nowa Berger - a jak inaczej zrobiłbyś te lampy? klosz schodzi pod innym kątem. a jeśli namawiasz mnie na mid-poly... :P Smoku - staram się jak mogę choć na tym etapie to nie wyczyn. dzięki!
Berger Napisano 27 Maj 2011 Napisano 27 Maj 2011 Spoko, przypuszczam, że i tak użyjesz tej metody jak tylko dojdziesz do kierunkowskazów tylnich lub przednich :)
polka dot Napisano 27 Maj 2011 Autor Napisano 27 Maj 2011 Berger - mam nadzieję że po MS wytnę tylko wlew paliwa i kształt pod przednim znaczkiem, ale zobaczymy jak pójdzie z tymi kierunkami. dzięki za doping, biorę się za modelowanie:)
polka dot Napisano 29 Maj 2011 Autor Napisano 29 Maj 2011 powoli do przodu, testuję przód. będzie trochę prostowania w dolnej części, spróbuję pozbyć się pięciokątu z maski. chyba schrzaniłem też chamfery;) pozdrawiam
ReflectVision Napisano 29 Maj 2011 Napisano 29 Maj 2011 Pięciokąt jak pięciokąt, niekoniecznie musi szkodzić o ile jest dobre wygięcie machy, natomiast bardziej martwiłbym się o krągłość zderzaka pod światłami (robi się tam płasko)
polka dot Napisano 29 Maj 2011 Autor Napisano 29 Maj 2011 właśnie o to się martwię. nie chciałbym już tam zagęszczać siatki ale może z dodatkowym podziałem uda się to podciągnąć
polka dot Napisano 6 Czerwiec 2011 Autor Napisano 6 Czerwiec 2011 cześć, trochę wstyd że tak mało ale niech będzie - wrzucam porcjami, zrobię model na jaki czas pozwoli. musiałem się trochę cofnąć i poprawić parę rzeczy, następnym razem postaram się machnąć chociaż nadkole i klosze. widzę te brzydkie rogi pod światłem ale to i kilka innych powierzchni poprawię na poziomie chamferów - dojdzie kilka krawędzi i będzie łatwiej pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się