Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

cześć,

 

dla porządku zakładam wątek i wrzucam to co mam. póki co baza - godzina z kawałkiem, może trochę więcej. gdy będzie gotowa przerzucę to do maxa bo modelować będę w poly. wybaczcie niską rozdzielczość - imageshack wprowadził jakieś ograniczenia:/ następnym razem będzie większe

 

unled1wuv.jpg

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dzięki maciek.m, dokładnie o to chodziło. nie doczytałem:)

 

zbliżam się do tyłu z tym rysowaniem. nie jestem demonem prędkości

 

unled1gt.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

Hej,

Będziesz potem łączył powierzchnie snapując do tych linii czy jak to działa w Rihno? Pytam bo totalnie nie znam nosorożca.

Napisano

Smoku, te krzywe posłużą mi tylko jako podkład do modelowania w maxie. obsługa krzywych w Rhino jest o niebo wygodniejsza niż maxowa. gdybym chciał zrobić model w Rhino musiałbym zacząć zupełnie inaczej - widoczne krzywe na niewiele by mi się zdały. ale modelując w NURBS nie wyrobiłbym się w 4 miesiące:)

 

pozdrawiam

Napisano

Jak już będziesz exportował do max'a to wywal połowę wozu z tych splinów bo w maxie potem mało co widać, szczególnie w perspective.

Napisano (edytowane)

Berger, chyba nigdy mi to nie przeszkadzało choć tym razem robię trochę gęściej niż zazwyczaj. wyjdzie w praniu:)

 

Jonasz - dzięki. chodzą słuchy że nurbs w maxie to porażka ale osobiście nie próbowałem

Edytowane przez polka dot
Napisano

Kurde podobają mi się te splajny. Mógłbyś powiedziec jak modelujesz samochód? Robisz baze a potem detaliki czy jedziesz od razu każdy element z osobna?

Napisano

Karkosik - dawno nie modelowałem ale chyba najbardziej odpowiada mi metoda od ogółu do szczegółu. przynajmniej nie ma żalu gdy trzeba jakiś element zrobić od nowa

 

Berger - a jak inaczej zrobiłbyś te lampy? klosz schodzi pod innym kątem. a jeśli namawiasz mnie na mid-poly... :P

 

Smoku - staram się jak mogę choć na tym etapie to nie wyczyn. dzięki!

Napisano

Berger - mam nadzieję że po MS wytnę tylko wlew paliwa i kształt pod przednim znaczkiem, ale zobaczymy jak pójdzie z tymi kierunkami. dzięki za doping, biorę się za modelowanie:)

Napisano

powoli do przodu, testuję przód. będzie trochę prostowania w dolnej części, spróbuję pozbyć się pięciokątu z maski. chyba schrzaniłem też chamfery;)

 

48787994.jpg

 

54860406.jpg

 

pozdrawiam

Napisano

Pięciokąt jak pięciokąt, niekoniecznie musi szkodzić o ile jest dobre wygięcie machy, natomiast bardziej martwiłbym się o krągłość zderzaka pod światłami (robi się tam płasko)

 

asdasdtdr.jpg

Napisano

cześć, trochę wstyd że tak mało ale niech będzie - wrzucam porcjami, zrobię model na jaki czas pozwoli. musiałem się trochę cofnąć i poprawić parę rzeczy, następnym razem postaram się machnąć chociaż nadkole i klosze. widzę te brzydkie rogi pod światłem ale to i kilka innych powierzchni poprawię na poziomie chamferów - dojdzie kilka krawędzi i będzie łatwiej

 

unled1cp.jpg

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności