Napisano 6 Maj 201113 l cześć, dla porządku zakładam wątek i wrzucam to co mam. póki co baza - godzina z kawałkiem, może trochę więcej. gdy będzie gotowa przerzucę to do maxa bo modelować będę w poly. wybaczcie niską rozdzielczość - imageshack wprowadził jakieś ograniczenia:/ następnym razem będzie większe pozdrawiam
Napisano 6 Maj 201113 l w imagu wystarczy zaznaczyc opcje nie 800x 600 tylko nie zmieniaj rodzielczosci zdjeci :) jest nad przyciskiem niebieskim
Napisano 7 Maj 201113 l Autor dzięki maciek.m, dokładnie o to chodziło. nie doczytałem:) zbliżam się do tyłu z tym rysowaniem. nie jestem demonem prędkości pozdrawiam
Napisano 8 Maj 201113 l Hej, Będziesz potem łączył powierzchnie snapując do tych linii czy jak to działa w Rihno? Pytam bo totalnie nie znam nosorożca.
Napisano 8 Maj 201113 l Autor Smoku, te krzywe posłużą mi tylko jako podkład do modelowania w maxie. obsługa krzywych w Rhino jest o niebo wygodniejsza niż maxowa. gdybym chciał zrobić model w Rhino musiałbym zacząć zupełnie inaczej - widoczne krzywe na niewiele by mi się zdały. ale modelując w NURBS nie wyrobiłbym się w 4 miesiące:) pozdrawiam
Napisano 14 Maj 201113 l interesujące...jestem ciekaw jak Ci wyjdzie później. Zawsze unikałem nurbsów, może maxowy nie dawał mi satysfakcji. I tak to zostało do dziś. Pozdrawiam Jonasz
Napisano 14 Maj 201113 l Jak już będziesz exportował do max'a to wywal połowę wozu z tych splinów bo w maxie potem mało co widać, szczególnie w perspective.
Napisano 15 Maj 201113 l Autor Berger, chyba nigdy mi to nie przeszkadzało choć tym razem robię trochę gęściej niż zazwyczaj. wyjdzie w praniu:) Jonasz - dzięki. chodzą słuchy że nurbs w maxie to porażka ale osobiście nie próbowałem Edytowane 15 Maj 201113 l przez polka dot
Napisano 27 Maj 201113 l Autor cześć, daję tylko znać że zacząłem coś działać. dopiero trzecie podejście;) pozdrawiam
Napisano 27 Maj 201113 l Kurde podobają mi się te splajny. Mógłbyś powiedziec jak modelujesz samochód? Robisz baze a potem detaliki czy jedziesz od razu każdy element z osobna?
Napisano 27 Maj 201113 l Tylko po co bierzesz pod uwagę te kształty lamp :) Nigdy nie rozumiałem dlaczego ludzie tak lubią utrudniać sobie pracę.
Napisano 27 Maj 201113 l Autor Karkosik - dawno nie modelowałem ale chyba najbardziej odpowiada mi metoda od ogółu do szczegółu. przynajmniej nie ma żalu gdy trzeba jakiś element zrobić od nowa Berger - a jak inaczej zrobiłbyś te lampy? klosz schodzi pod innym kątem. a jeśli namawiasz mnie na mid-poly... :P Smoku - staram się jak mogę choć na tym etapie to nie wyczyn. dzięki!
Napisano 27 Maj 201113 l Spoko, przypuszczam, że i tak użyjesz tej metody jak tylko dojdziesz do kierunkowskazów tylnich lub przednich :)
Napisano 27 Maj 201113 l Autor Berger - mam nadzieję że po MS wytnę tylko wlew paliwa i kształt pod przednim znaczkiem, ale zobaczymy jak pójdzie z tymi kierunkami. dzięki za doping, biorę się za modelowanie:)
Napisano 29 Maj 201113 l Autor powoli do przodu, testuję przód. będzie trochę prostowania w dolnej części, spróbuję pozbyć się pięciokątu z maski. chyba schrzaniłem też chamfery;) pozdrawiam
Napisano 29 Maj 201113 l Pięciokąt jak pięciokąt, niekoniecznie musi szkodzić o ile jest dobre wygięcie machy, natomiast bardziej martwiłbym się o krągłość zderzaka pod światłami (robi się tam płasko)
Napisano 29 Maj 201113 l Autor właśnie o to się martwię. nie chciałbym już tam zagęszczać siatki ale może z dodatkowym podziałem uda się to podciągnąć
Napisano 6 Czerwiec 201113 l Autor cześć, trochę wstyd że tak mało ale niech będzie - wrzucam porcjami, zrobię model na jaki czas pozwoli. musiałem się trochę cofnąć i poprawić parę rzeczy, następnym razem postaram się machnąć chociaż nadkole i klosze. widzę te brzydkie rogi pod światłem ale to i kilka innych powierzchni poprawię na poziomie chamferów - dojdzie kilka krawędzi i będzie łatwiej pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto