Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

 

Traktuję to jako ćwiczenie, zobaczę co wyjdzie.

Nie mogę znaleźć w necie jakiegoś Blueprintów tego Dodga. Nie przemyślałem tego wcześniej.

Myślę że to co mam wystarczy.

ZEO_Concept_0a.jpg

ZEO_Concept_09.jpg

ZEO_Concept_10.jpg

Edytowane przez phlox_subulata
  • Odpowiedzi 98
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Smoku -Dzięki spoko mam.

pucios - trochę bez zastanowienia z sentymentu do elektrycznych aut.

Postaram się coś wyskrobać, jak tylko dam wszystkim studentom zaliczenie.

Może wcześniej coś zacznę w między czasie.

Napisano (edytowane)

tak doktorant

zaliczenie z grafiki inżynierskiej :)

jeszcze do końca sesji muszę dokończyć artykuł i wysłać do recenzji.

Ale w wakacje już coś na pewno zrobię, widzę że inni to już zaawansowane prace mają.

Edytowane przez phlox_subulata
Napisano

Coś zapytam przy okazji jak mam chwile wolną.

Wiem że to nie miejsce na takie pytanie ale może ktoś pomoże.

Chodzi o to gdzie można u nas w kraju zrobić doktorat z Grafiki Komputerowej lub Inżynierskiej coś co będzie podlegać pod 3D???

Obecnie mój profesor jest Ekologiem i nalega na doktorat interdyscyplinarny z Ekologii powiązanej z grafika. Ale co będzie w przyszłości jak pracę zechcę zmienić?? a tu w papierach będzie doktor ekologii i lipa z grafiką wtedy:(

Uczę Grafiki Inżynierskiej CAD 2D/3D na AutoCAD od przyszłego semestru też na 3Dmax 2012.

 

Pozdrawiam

Napisano

Ja to wiem.

Jednak komisje na uczelni wiedzą swoje i ich interesuje papier.

Przykład kolega mgr mat-inf po zrobieniu doktoratu z Ekologi nie będzie mógł uczyć matematyki, statystyki i informatyki bo będzie ekologiem.

Ja w pracy naukowej cały czas wykorzystuje wiedzę o grafice i wizualizacji.

W wakacje będę jeszcze szukał.

Napisano

Myślę że w grafice nie tytuł naukowy się liczy a portfolio. Możesz uczyć grafiki w prywatnych szkołach typu Drimagine, jeśli nie pozwoli ci robić tego na uczelni twój "papier".

Napisano (edytowane)

Ok zacząłem tak jak większość od felgi.

Bardzo chcę wymodelować to autko a tu cały czas coś.

Felga okupiona spalonymi buraczkami i dzieckiem na głowie.

Oto pierwsze przymiarki:

 

dodgefelga.jpgdodgefelga1.jpgdodgefelga0.jpg

Edytowane przez phlox_subulata
Napisano

Z uwag to jedynie to iż felga bardzo ładna i to że idziesz w fajny detal :)

 

Ale ta felga ma bardzo gęstą siatkę, ale widać że inaczej się po prostu nie dało, ile to ma poly ?

 

I skoro idziesz w tak detal to czy jesteś pewien że komputer uciągnie ci końcową fazę ? :P

Napisano

No felga wyszła ladnie:) chcialem juz napisac ze sroby za male ale przyjzalem sie zdjeciom i poprostu ta felga jest taka duza, ale jak na moje oko to felga jest za malo wklesla do srodka, od polowy dlugosci ramion mocniej wchodzi w srodek .

Napisano

Filippo i maciek.m - na pewno jest za mało wklęsła bo mi też cały czas się tak zdawało, poprawię przy najbliższej okazji. Jakoś nie mam czasu na ugryzienie jej w całości za jednym razem.

 

Zernat - felga po przekształceniu na poly ma ok 90k. Do dalszej pracy zostawiam ją w 5 658 poly. Do renderów finalnych jeszcze się zastanowię.

Czy komp to uciągnie?? Oby jak coś to w wakacje na katedrze popracuję trochę.

Napisano (edytowane)

Dodaję z oponą GoodYear 255/40 R23 na tył z przodu będzie 225.

Opona jest wymodelowana ekspresem, więc będzie co poprawiać.

Siatka bieżnika gdzieniegdzie ma babole.

Zrobiłem jeszcze test czy komp domowy pociągnie więcej poligonów.

 

opona.jpg

test1yt.jpg

test2jm.jpg

to tyle, czas zacząć budę:) a może tarczę i zawieszenie?

Edytowane przez phlox_subulata
Napisano

Urwałem trochę czasu w robocie i zrobiłem bazę (tak wstępnie).

dodgelinesmash.jpg

Nie wiem jak wygląda w nim zawieszenie, wahacze, przeguby i reszta.

Mam gotową tarczę i hamulce, przydał by się reszta.

Może ktoś wie jak to tam wygląda (może coś podobnego) dzięki.

Napisano

No juz zaczyna fajnie wygladac, tylko popracowalbym jeszcze nad tymi elementami co zaznaczylem. Wiem ze to trudne miejsca ale poprobuj, poodciagaj od siebie linie jak najbardziej sie da zeby nie robily sie ostre krawedzie, albo je usun zostaw zakonczone na lini a nie do punktu czasami sie nie krzaczy :D

 

dodgezeo8.jpg

 

aa jeszcze w gornym prawym rogu swiatla :)

Napisano

Za ostre nie które krawędzie. ale tak to fajnie panie poczynasz sobie ;) Znalazłeś w końcu BP? Jak tak to podzieliłbyś się proszę ładnie :)?

Napisano

dzięki za uwagi maciek.m te miejsca mnie właśnie trochę irytowały.

Poprawię to jak będę miał kilka chwil.

Siadam do niego na godzinę lub dwie raz na kilka dni, mam nadzieję wyrobić się do września.

smoku - nie znalazłem, pokleiłem kilka zdjęć front, back i boki a górę mam z jakiejś stronki gdzie był model do kupienia. Ktoś umieścił widoki z viewportów, niestety są bardzo słabe.

Napisano

Postarałem się poprawić większość zaznaczonych miejsc, inne tak mi się wydaje poprawię już w czasie cięcia całej bryły na poszczególne elementy.

Miałem też spory zastój, wrzucam co udało mi się dodać.

Jeszcze nie wszystkie końce nadkoli nad koli są zaokrąglone i gdzie nie gdzie widać błędy. Jak potnę bryłę to poprawię te mankamenty.

Myślałem że tył i światła będą bardziej pogięte ale jak się okazało są całkiem logicznie zrobione.

dodge1107.jpg

Napisano

Ale fajny tyłek ma to autko :) Juz jest lepiej ale jak zwykle ale:P popraw na masce na tym przetloczeniu po srodku, robi sie wybrzuszenie od symetry,drobnostka ale :) cos dziwnie jak by naprezone bylo na poczatku slupka i na dole przedniego zderzaka na rogu tego uwypuklenia po sordku. Ale wiesz dasz jasny lakier i nie bedzie widac :D Mowie Ci z ciemnym lakierem to jakas masakra wszystko widac i wszyscy sie czepiaja hehe:D (żarcik ofkors)

Napisano

Oj co się dzieje w tym miejscu na przednim zderzaku!! sam tego nie pojmuje:( mam koszmary z tym miejscem. Jak bym nie pociągną linii to i tak widać to piekielne coś. Może jakoś sobie z tym poradzę, czas pokarze.

Z tym wybrzuszeniem to spoko jak scalam symetrię i wywalam środkowego loopa to wszystko gra.

Z tym słupkiem to tam ma być dodatkowa lekko widoczna krawędź.

Dzięki za rady. Tylko czasu brak ale ale już nie długo.

Napisano

A moze z przodu masz tam jakis punkt na punkcie ktorego nie widac? Przesuwales wszystkie punkty pojedynczo zeby zobaczyc czy nie ma podwojnych? Moze tez pokaz siatke zblizenie tamtego miejsca cos sie pomysli :)

Napisano

Poprawiłem co nieco, dodałem tez kilka innych rzeczy tak na szybko.

Mój kierownik katedry jedzie na urlop to przysiądę trochę więcej do modelu.

Może w końcu zacznę robić wnętrze. (maciek.m już na finiszu jest gratulacje!) :)

nextw.jpg

Napisano

Mi sie podoba :) Widze troche okielznales to miejsce na przednim zderzaku na dole ale nie do konca :) A srodek juz prawie gotowy :P w konceptach zawsze takie minimalistyczne wnetrza.

Napisano

Maciek.m to jest tak jako tako na tym czasem, chciałem też resztę dodać. Zderzak poprawię ostatecznie jak zrobię inne rzeczy.

Jutro wrzucę jeszcze kilka referek. Może z rana fotele podgonię.

Nie widać nic do czego można się czepić?? Zawsze jak odstawię model na jakiś czas i zajmę się czym innym to po powrocie już wiem co jest nie tak.

Napisano

O to dobrze że ktoś coś widzi.

matrix69_Na początku to miejsce było ostre ale potem coś chyba rozluźniłem. Trochę szpachli i papier ścierny załatwi sprawę Dzięki! :).

Potem włażę do środka.

Napisano

Dodałem fotele do wnętrza i i wyklepałem na ostro zagięcie przy dachu.

Zapraszam do obserwacji może coś się znajdzie.

Na weekend robię przerwę, może jeszcze dziś tylko zmajstruję jakiegoś sprząta na TSM.

dodge1115.jpg

Napisano

Lukii_poprawiłem i zaokrągliłem to miejsce przy bagażniku. Zagłębienie przy tablicy zatrzymam a na zderzaku chyba już jest lepiej. Będę to jeszcze wszystko szlifował jak tylko zobaczę co z teksturami będzie się działo.

dodge0719a.jpg

Napisano

Naprawdę super to wszytko idzie, szczególnie ze niema printów :)

Myślę że jest to jeden z najciekawszych wyborów w tej bitwie i jeśli opatrzysz go ekstra renderem to masz mój głos :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności