Skocz do zawartości

Modelowanie czlowieka. Prosze o porady.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Chcialbym wymodelowac czlowieka. Kiedys w koncu trzeba to zrobic:). I wlasnie prosilbym o wszelkie porady dotyczace tego zagadnienia. Tylko prosze, nie odsylajcie mnie do tutka o Joan D`Arc, wolalbym zrobic cos bardziej naturalnego. Nie podobaja mi sie takie troche mangowe postacie.

Z gory dziekuje za odpowiedz.

 

Pozdro

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Częśc przyjemna - zbieranie referek ;)

Potem warto popatrzeć na siatki innych, poczytać conieco o edgeloopach i rozpocząć modelowanie. Wg mnie najłatwiej rozpocząć korzystając z rysunkow, zeby załapać mniej wiecej \"forme\" ciała. Potem lepiej podłożyć zdjęcia, żeby popracować nad proporcjami.

A jak już zaczniesz to dawaj do WIPa, a dostaniesz mase bardziej lub mniej przydatnych porad. Ale powinny być ;)

Tyle ode mnie (amatora, ktory cały czas meczy 1. postać organiczną ;P )

pozdr

kozioo

Napisano

Hmmm... Chyba się uszczęśliwię, bo właśnie sprawdziłem i u mnie działa:| W kazdym razie poszukaj topicu \"topologia siatek\" na forum3d.kom-net.pl

Napisano

Wiem, ze robie OT, ale niech ktoś mi powie czemu u mnie działają obydwie wersje tego sznurka (pod IE i netszkapą sprawdzałem) :] Mam jakieś fajniejsze wersje tych przeglądarek? :P

Napisano

u mnie też działają ...

 

blood_brother: co do twojego pytania, to myślę, że w modelowaniu człowieka bardzo ważna, oprócz referek, jest znajomożć anatomii; sam zaczynam przygodę z maxem od modelowania człowieka, a dokładniej aniołka na obecną bitwę; nim jednak zacząłem modelować posiadałem już pewną biegłość w rysowaniu co na etapie modelowania organicznego bardzo się przydaje; łatwiej układać siatkę gdy wyczuwasz jak idą mięśnie, a ich kształt masz w głowie bo rysowałeś je wiele razy pod różnymi kątami etc.; bez takiego wyczucia ciężko chyba wymodelować naturalnie wyglądającą sylwetkę, zwłaszcza, że przychodzi moment, gdy referki średnio się przydają i musisz zaufać intuicji ...

tak z technicznego punktu widzenia to w modelewaniu organiki nie ma chyba nic trudnego; tylko marudne przesuwanie vertexów, cięcie poligonów, extrudowanie, znowu cięcie itd. - w tle tego wszystkiego kombinowanie by mieć dobrze poukładaną siatkę - nic ciekawgo ...

 

to tyle od nowicjusza, z 1 modelowym doświadczeniem w temacie :)

pozdr




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności