Winkiel Napisano 6 Czerwiec 2011 Napisano 6 Czerwiec 2011 (edytowane) Witam, Mam problem z ustawieniami Vraya. Pojawiają mi sie plamy na ścianach i prześwity światła pomiędzy sufitem a ścianą. Wdzięczny będę za konstruktywne uwagi, podpowiedzi. By Winkiel75 at 2011-06-06 Edytowane 6 Czerwiec 2011 przez Winkiel
filo7 Napisano 6 Czerwiec 2011 Napisano 6 Czerwiec 2011 witam! przeswity moze dlatego ze nie dociagneles scian ? a plamy na scianach to wydaje mi sie wynikaja z tego ze dales za malo subdivs w light cache , moze ustaw tak na 1600 na poczatek i sprawdz ;) pozdrawiam
cucsoniuss Napisano 6 Czerwiec 2011 Napisano 6 Czerwiec 2011 w Vray irr map daj Hsph subdivision na 100 (z 50) a interpolation samples daj na 50 (z 20). Dodatkowo materiał podałogi zminiłbym na vray overrride z jakimś jasnym materiąlem w GI poczytaj ( http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/examples_vray_overridemtl.htm ) No i oczywiście wyżesze ustawienia Irridance map i Light Cache
stormwind Napisano 6 Czerwiec 2011 Napisano 6 Czerwiec 2011 Pojawiają mi sie plamy na ścianach i prześwity światła pomiędzy sufitem a ścianą. Tu powinno pomóc zaznaczenie "check sample visibility" i Irradiance map
NV Napisano 6 Czerwiec 2011 Napisano 6 Czerwiec 2011 A ja proszę o zapoznanie się z regulaminem forum, w szczególności z punktem dotyczącym zasad nazewnictwa wątków i działów forum. Twój temat został źle nazwany i/lub utworzony w złym dziale, w przypadku braku reakcji zostanie usunięty. Pozdrawiam.
Winkiel Napisano 4 Lipiec 2011 Autor Napisano 4 Lipiec 2011 Dzięki za podpowiedzi. Pomogło. Mam jeszcze jedno pytanie, może nie do tego działu ale nie wiem do którego zamieścić więc pytam. Czy korzystaliście z usług tzw farm renderujących? Jakie macie doświadczenia?
piko84 Napisano 4 Lipiec 2011 Napisano 4 Lipiec 2011 Najpierw korzystałem, a teraz ja "farmeruję". Pytanie trochę ogólne - powiedz co chcesz wiedzieć?
pabulo Napisano 5 Lipiec 2011 Napisano 5 Lipiec 2011 Masz ustawienia na LOW więc raczej można przewidzieć że nie będzie całkiem czysto - to w kwestii plam Co do "Hsph subdivision na 100 (z 50) a interpolation samples daj na 50 (z 20). Dodatkowo materiał podałogi zminiłbym na vray" To nie zgadzam sie. Kombinowanie z materiałami ovverride w tym przypadku moim zdaniem jest bez sensu. Hsph na 100 to sporo za duzo. Oczywiście można tyle dać albi i więcej jak masz czas ale można tez spokojnie wyrenerować czysto z mniejszą wartością. W light cachu 1200 tez spokojnie wystarczy. A 50 w interpolation samples może ci rozmyć detale chociaż na to pewnie by poradził AO Nie oczuekuj że wnętrze ci sie czyściutko policzy w pół godziny. Cudów nie ma Powiedz jakie masz tam światła jeszcze w scenie i jak ustawione. Szczególnie jeśli masz vray lighty
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się