Skocz do zawartości

oswietlenie strony


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

moze podam wpierw linki

 

http://imageshack.us/f/845/69277688.jpg/ to sa ustawienia dla sceny

 

http://imageshack.us/f/713/28777150.jpg/ to jest scena i swiatlo "vraylight i vraysun"

 

http://imageshack.us/f/202/51158570.jpg/ a to jest redner koncowy

 

 

Wiem ze do idealu to jeszcze brakuje ,ale mam problem z tymi "ciemnymi plamami" tam gdzie zaznaczylem na bialo. Drugi problem to odpowiednie ustawienia dla CameraPhysical bo jak widac scena jest dosc ciemna .

 

Prosilbym o porady odnosnie ustawien.chodzi mi o to zeby te oswietlnie bylo bardziej realne ,stonowane ...

 

http://www.2d3dtutorials.com/wp-cont...m_Interior.jpg ----np cos takiego..

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardzo źle nie jest. Zauważ że zaznaczone punkty są daleko od źródła światła, więc normalną koleją rzeczy będzie tam ciemniej niż przy oknie. Poza tym efekt jaki chcesz osiągnąć może to być wynik grzebania w Photoshopie. Spróbuj jednak z ustawieniami GI

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na scianach zazwyczaj stosuje OverrideMaterial i światło odbite ustawiam w neutralnym jasnym kolorze. Takie duże powierzchnie o intensywnym kolorze (ściany, podłoga) często zupełnie fałszują kolorystykę całego renderu w tym również globalną "jasność". Nie wiem czu u Ciebie ma to miejsce ale mam wrażenie, że wszystko masz bardzo pomarańczowe właśnie od ścian i podłogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności