kruger24a Napisano 9 Czerwiec 2011 Share Napisano 9 Czerwiec 2011 witam moze podam wpierw linki http://imageshack.us/f/845/69277688.jpg/ to sa ustawienia dla sceny http://imageshack.us/f/713/28777150.jpg/ to jest scena i swiatlo "vraylight i vraysun" http://imageshack.us/f/202/51158570.jpg/ a to jest redner koncowy Wiem ze do idealu to jeszcze brakuje ,ale mam problem z tymi "ciemnymi plamami" tam gdzie zaznaczylem na bialo. Drugi problem to odpowiednie ustawienia dla CameraPhysical bo jak widac scena jest dosc ciemna . Prosilbym o porady odnosnie ustawien.chodzi mi o to zeby te oswietlnie bylo bardziej realne ,stonowane ... http://www.2d3dtutorials.com/wp-cont...m_Interior.jpg ----np cos takiego.. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sevox Napisano 26 Lipiec 2011 Share Napisano 26 Lipiec 2011 Poszukaj tutorialów w google na pewno jest pełno. Albo kombinuj, jak sam wykombinujesz będziesz miał satysfakcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macias4 Napisano 31 Lipiec 2011 Share Napisano 31 Lipiec 2011 Bardzo źle nie jest. Zauważ że zaznaczone punkty są daleko od źródła światła, więc normalną koleją rzeczy będzie tam ciemniej niż przy oknie. Poza tym efekt jaki chcesz osiągnąć może to być wynik grzebania w Photoshopie. Spróbuj jednak z ustawieniami GI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piko84 Napisano 31 Lipiec 2011 Share Napisano 31 Lipiec 2011 A próbowałeś zrobić tutorial z którego podajesz image? http://www.2d3dtutorials.com/3d-studio-max/how-to-create-a-kids-room-with-3ds-max/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AirUpThere Napisano 31 Lipiec 2011 Share Napisano 31 Lipiec 2011 A to nie jakieś problemy z GI? Bardzo pomocne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 1 Sierpień 2011 Share Napisano 1 Sierpień 2011 Ja na scianach zazwyczaj stosuje OverrideMaterial i światło odbite ustawiam w neutralnym jasnym kolorze. Takie duże powierzchnie o intensywnym kolorze (ściany, podłoga) często zupełnie fałszują kolorystykę całego renderu w tym również globalną "jasność". Nie wiem czu u Ciebie ma to miejsce ale mam wrażenie, że wszystko masz bardzo pomarańczowe właśnie od ścian i podłogi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się