amper939 Napisano 30 Czerwiec 2011 Napisano 30 Czerwiec 2011 Witam wszystkich! mam nadzieje ze ktoś z was da radę pomóc mi w moim problemie... mianowicie, w jaki sposób w programie 3ds max otrzymać efekt miecza Raziela z serii "LOK:soul reaver" ? mianowicie, sam "płomień" nawet podobny udało mi uzyskać za pomocą rozciągnietego spheregizmo i effectu ognia, ale tu pojawia sie problem z animacją. w linku nizej widac animacje z gry w ktorej miecz pozostawia po sobie nieregularne smugi z calej swojej powierzhchni no i rodzi sie pytanie: Jak ? i czym ? niżej link do filmu "motyw" zaczyna się w 3:25 no i obrazy z Razielem i jego "pożeraczem dusz" dla pobudzenia fantazji :) z Góry wszystkim serdecznie dziekuje :D
Monio Napisano 2 Lipiec 2011 Napisano 2 Lipiec 2011 To raczej nie tej dział. Żeby uzyskać taki efekt trzeba pobawić się w bardziej zaawansowane particle. Widać że na ten miecz oddziaływają efekty jak turbulencja i wiatr. Chyba że mowa o lowpoly to wtedy animowana tekstura z alfą i kilka planeów ale smugi to już jakiś postproces w silniku i na pewno nie na takim poziomie jak w filmiku. 1
amper939 Napisano 4 Lipiec 2011 Autor Napisano 4 Lipiec 2011 Dzięki wielkie ;) mysle ze zrobie wlasnie lowpoly z animowana tekstura i dodatkowo wychodzacego zniego czasteczki. podobnie jak tutaj w tutorialu z ogniem ustawie lowpoly jako emiter. http://max3d.pl/tut.php?id=250 tematu jeszcze nie zamykam wiec wszelkie rady mile widzian plus dla Monio ;)
Rekomendowane odpowiedzi