Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich!

mam nadzieje ze ktoś z was da radę pomóc mi w moim problemie... mianowicie, w jaki sposób w programie 3ds max otrzymać efekt miecza Raziela z serii "LOK:soul reaver" ?

mianowicie, sam "płomień" nawet podobny udało mi uzyskać za pomocą rozciągnietego spheregizmo i effectu ognia, ale tu pojawia sie problem z animacją. w linku nizej widac animacje z gry w ktorej miecz pozostawia po sobie nieregularne smugi z calej swojej powierzhchni no i rodzi sie pytanie: Jak ? i czym ?

 

niżej link do filmu "motyw" zaczyna się w 3:25

 

no i obrazy z Razielem i jego "pożeraczem dusz" dla pobudzenia fantazji :)

 

774.3.jpg

 

theeyeofrawsr2raziel.jpg

 

 

z Góry wszystkim serdecznie dziekuje :D

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To raczej nie tej dział. Żeby uzyskać taki efekt trzeba pobawić się w bardziej zaawansowane particle. Widać że na ten miecz oddziaływają efekty jak turbulencja i wiatr. Chyba że mowa o lowpoly to wtedy animowana tekstura z alfą i kilka planeów ale smugi to już jakiś postproces w silniku i na pewno nie na takim poziomie jak w filmiku.

  • Confused 1
Napisano

Dzięki wielkie ;) mysle ze zrobie wlasnie lowpoly z animowana tekstura i dodatkowo wychodzacego zniego czasteczki. podobnie jak tutaj w tutorialu z ogniem ustawie lowpoly jako emiter.

http://max3d.pl/tut.php?id=250

 

tematu jeszcze nie zamykam wiec wszelkie rady mile widzian

plus dla Monio ;)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności