fioleczek1 Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 (edytowane) witam, ostatnio zrobiony projekcik w 3ds i vray, co moznaby waszym zdaniem jeszcze podrasować, jakieś poprawki i uwagi, bedę wdzięczny, Edytowane 8 Lipiec 2011 przez fioleczek1
Lucek Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Można pobrudzić naboje za pomocą VrayDirt. Prosta ale fajna robota!
kellyq Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 trochę bym przetłoczył na zewnątrz blachę nad spłonką
goran Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Wg mnie jest za duży blur na obszrach poza centrum sceny ( na napisie nad tarczą szczególnie to widać)
Vega Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Witam, proszę zmienić nazwę tematu na zgodną z regulaminem działu WIP. Nazwę tematu możesz zmienić edytując pierwszy post. Edycja -> Wyślij (Zaawansowane).
pauloos Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Witaj! Jeśli to ma być amunicja .32 S&W wad cutter to zupełnie nie tak ona wygląda. Tutaj masz zdjęcie jak wygląda w rzeczywistości: http://www.auctionarms.com/search/displayitem.cfm?itemnum=10155208 Jeśli zamierzałeś pokazać po prostu parę kulek, to bym pogrubił kryzy, zlikwidował otok wokół spłonki i trochę wydłużył pociski bo teraz wyglądają jakby ktoś je wepchnął do środka łuski. No i tak jak ktoś już wyżej wspominał amunicja rzadko kiedy jest tak czysta;) A już szczególnie środek wystrzelonej łuski, jest w niej pełno czarnej sadzy. A tarcza super, tu bym nic nie zmieniał.
Zernat Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 A ja mam pytanie jak wyżłobiłeś napisy "GFL ..." wklęśle ? Jaką funkcją ?
fioleczek1 Napisano 8 Lipiec 2011 Autor Napisano 8 Lipiec 2011 A ja mam pytanie jak wyżłobiłeś napisy "GFL ..." wklęśle ? Jaką funkcją ? napis jako text w maxie, wyextrudowany i potem wycięty boleanem, a jesli chodzi o model amunicji, to w sumie celem było zrobienie paru kulek, bez scisłego trzymania się jak wygląda w rzeczywistości, akurat miałem taką łuskę i stąd ten napis,
Zernat Napisano 9 Lipiec 2011 Napisano 9 Lipiec 2011 To znalazłem w pomocy Max'a Select an object. Create panel (Geometry) Compound Objects Object Type rollout Boolean Select an object. Create menu Compound Boolean Ale nie rozumiem, jaki Create Panel ? Gdzie to jest ? Mógłbyś mi powiedzieć jak posługiwać się tym booleanem ?
fioleczek1 Napisano 11 Lipiec 2011 Autor Napisano 11 Lipiec 2011 To znalazłem w pomocy Max'a Ale nie rozumiem, jaki Create Panel ? Gdzie to jest ? Mógłbyś mi powiedzieć jak posługiwać się tym booleanem ? pod tym linkiem jest ładnie wytłumaczone,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się