Boomagz Napisano 11 Lipiec 2011 Napisano 11 Lipiec 2011 (edytowane) Witam! Pracuje ostatnio nad nowym autem, powili już kończę ale zanim będę renderować chciałbym poprosić was o opinie i małą korektę. Edytowane 22 Lipiec 2011 przez Boomagz
thecrev Napisano 11 Lipiec 2011 Napisano 11 Lipiec 2011 No niewiem czy powoli kończysz bo duzo jeszcze zostało do zrobienia.
Boomagz Napisano 11 Lipiec 2011 Autor Napisano 11 Lipiec 2011 Modelowania to już jest końcówka jeszcze kilka godzin i będzie dobrze
Dagonet, Napisano 11 Lipiec 2011 Napisano 11 Lipiec 2011 Na razie wydaje mi się, że jest wszystko okej. Keep working
martix69 Napisano 11 Lipiec 2011 Napisano 11 Lipiec 2011 chyb masz nie równo krawędź miedzy maska a nadkolem (1 screen) a tak to fajny model
pabulo Napisano 11 Lipiec 2011 Napisano 11 Lipiec 2011 Moim zdaniem troche Ci sie to miejscami krzywi. Zwróć uwage na miejsce od klamki do przedniej krawędzi drzwi. tam coś nie do końca gra chyba. Jesteś pewien że te wszystkie wielokąty ładnie sie powygładzają? Niezbyt dobrze widać na obrazkach w tej chwili
Boomagz Napisano 16 Lipiec 2011 Autor Napisano 16 Lipiec 2011 Dziękuje wszystkim za pomoc! Wczoraj trochę podłubałem i poprawiłem chyba błędy. Wrzucam postępy w pracyi czekam na dalsze korekty :P:P
martix69 Napisano 16 Lipiec 2011 Napisano 16 Lipiec 2011 ładnie Ci idzie ale kilka rzeczy popraw: 1 przetłoczenie za mocno odstaje 2 chyba tam jest trochę zagięte ale pewien nie jestem 3 słupek sie chyba zwęża w tym miejscu a nadkole odstaje od karoserii
Robertus Napisano 16 Lipiec 2011 Napisano 16 Lipiec 2011 Kilka godzin chyba minęło ;p A tak poważnie to kibicuje, sam dłubie sobie w wolnych chwilach A3 w wersji 2004.
Boomagz Napisano 19 Lipiec 2011 Autor Napisano 19 Lipiec 2011 Wreszcie zrobiłem próbny render. Zostało mi jeszcze kilka detali. Z chęcią usłyszę wasze opinie i korekty! P.S. Mam mały problem z Vray Displacement map, mianowicie jeżeli go używam to czasami renderowanie idzie wyjątkowo wolno. Gdy sprawdzam menadżer zadań to zużycie procesora wynosi około 12%... Podczas normalnego renderowania wynosi 100%. Może ktoś wie jak temu zaradzić.
Robertus Napisano 19 Lipiec 2011 Napisano 19 Lipiec 2011 Wydaje mi się że masz za płaskie (wręcz idealne) powierzchnie drzwi, nadkoli , słupków itd. Nigdy nie są one równe jak stół. Przez to źle rozkładają się na nich odbicia. Popraw też materiał szyb, brak choć po części widocznego wnętrza zabiera sporo realizmu.
martix69 Napisano 19 Lipiec 2011 Napisano 19 Lipiec 2011 jest nieźle, ale jak byś rozciągnął ten refleks na górnej części przetłoczenia boku to wyglądało by to znacznie lepiej, bo taki urwany nie wygląda za ciekawie.
Smoku Napisano 19 Lipiec 2011 Napisano 19 Lipiec 2011 (edytowane) Spróbuj w displacement mod ustawić 2d mapping. Edytowane 20 Lipiec 2011 przez Smoku
Boomagz Napisano 22 Lipiec 2011 Autor Napisano 22 Lipiec 2011 Nareszcie poprawiłem kilka rzeczy i udało mi się stworzyć jakiś konkretny render. Dziękuje wszystkim którzy udzielili mi korekt, naprawdę bardzo mi pomogły!!! Czekam na dalsze sugestie!
maciek.m Napisano 22 Lipiec 2011 Napisano 22 Lipiec 2011 Refleksy wygladaja naprawde fajnie, przednie swiatla tez juz ladnie wygladaja :) tylko kadr troche chyba ci zjechal powinno byc raczej na odwrot, wiecej u gory mniej na dole tla ale to szczegol:) i chyba kola sa za gleboko w nadkolach? I wsumie.. ale to kwestia gustu, za duza jak dla mnie perspektywa kolo z tylu jest za male w porownaniu do przedniego dziwnie to wyglada.
Boomagz Napisano 22 Lipiec 2011 Autor Napisano 22 Lipiec 2011 Mnie też to dziwiło ale Audi s3 i a3 po prostu tak mają widziałem mnóstwo zdjęci i tak jest z tymi nadkolami tylne jest niżej osadzone. Koła ustawiałem zgodnie z blueprintem. Co do kadru to jeszcze będę robił kilka renderów i ujęć (może jakiś outdoor) wszystko zdążę poprawić!
Robertus Napisano 22 Lipiec 2011 Napisano 22 Lipiec 2011 O wiele lepiej :) Zrób choć prowizoryczną podsufitkę, lusterko wewnętrzne itp.
martix69 Napisano 22 Lipiec 2011 Napisano 22 Lipiec 2011 powiesz coś o studio? czym świecisz i może setup studia, bo wygląda naprawdę fajnie :)
Robertus Napisano 22 Lipiec 2011 Napisano 22 Lipiec 2011 Spróbuj też ustawić kamerę na ogniskową 50-60mm. Te wartości są najbardziej zbliżone i naturalne dla ludzkiego oka. Jeśli teraz masz dużo szerszy kąt to może się wszystko zbyt deformować i uwypuklać przód. Stąd może wrażenie że tylne koła są dużo mniejsze i w złej pozycji.
Boomagz Napisano 22 Lipiec 2011 Autor Napisano 22 Lipiec 2011 Wiem, jestem po szkole fotograficznej :D Co prawda używałem ogniskowej 35mm i perspektywa robi swoje ale nie ma zbyt dużej różnicy między 35 a 50, renderowałem na obu i na obu widoczna jest różnica wysokości w nadkolach. Tak przy okazji wrzucam zdjęcie na którym zaznaczyłem różnice w wysokościach... żeby nie było :D
maciek.m Napisano 24 Lipiec 2011 Napisano 24 Lipiec 2011 Oj chyba sie nie zgadzam z twoja teoria o roznicy w wysokosciach. To jest zludzenie spowodowane ostra linia na boku ktora spada w dol ku przodowi. Tyl jest nizszy doslownie o grubosc tego wyplaszczenia, u ciebie wydaje mi sie ze jest wieksza roznica :) I takie moze glupie pytanie (ale to pewnie wina takiech nastawow kamery) czy kola sa rownej wielkosci?
Boomagz Napisano 24 Lipiec 2011 Autor Napisano 24 Lipiec 2011 Po pierwsze robię Audi s3 z roku 2008 a nie z roku 2011 więc może być różnica. Po drugie dokładnie zaznaczyłem 2 równoległe linię które wyprowadziłem z tylnego nadkola, wyraźnie widać ile brakuje z obu stron. Po trzecie wysokości nadkoli 1 a 2 są różne dlatego mogą być jakieś złudzenia. Na koniec dodam jeszcze ze wysokości między końcem nadkola a brzegiem opony też są różne co potęguje złudzenie jeszcze jak dochodzi do tego perspektywa to już w ogóle. Tak wielkości obu kuł są identyczne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się