MM3D Napisano 14 Lipiec 2011 Napisano 14 Lipiec 2011 (edytowane) Witam, we wtorek zabrałem się za VW polo najnowszej generacji. 30 godzin dłubania i taki efekt. Do zrobienia jeszcze zderzaki i lampa tylna. Soft : max 2012 i Vray 2.0, scenka z kolekcji EVERMOTION Pozdro Edytowane 15 Lipiec 2011 przez MM3D
MM3D Napisano 15 Lipiec 2011 Autor Napisano 15 Lipiec 2011 Drobna aktualizacja. Zrobiony zderzak przedni. Scenka od Evermotion, ale jest jakiś problem z materiałem asfaltu. Może ktoś z Was będzie miał na to radę :)? Z góry dzięki Pozdrawiam
thecrev Napisano 15 Lipiec 2011 Napisano 15 Lipiec 2011 Podaj moze linka do sceny?? ten 1 lpeszy tylko brak my tych rzeczy :D
plasti Napisano 15 Lipiec 2011 Napisano 15 Lipiec 2011 lakier do poprawy, ten wyglada jak bombka choinkowa
MM3D Napisano 16 Lipiec 2011 Autor Napisano 16 Lipiec 2011 (edytowane) Thecrev - Linka nie podam bo zabronione rozpowszechnianie :P plasti - masz rację, rzeczywiście tak wygląda :) Edytowane 16 Lipiec 2011 przez MM3D
o_r_z_e_c_h Napisano 17 Lipiec 2011 Napisano 17 Lipiec 2011 A możesz pokazać siatkę modelu, bo jestem ciekaw, fajnie wygląda Ale na drugim opony złapały gumę chyba.
MM3D Napisano 18 Lipiec 2011 Autor Napisano 18 Lipiec 2011 Kilka ujęć siatki zgodnie z prośbą :) pozdrawiam
o_r_z_e_c_h Napisano 18 Lipiec 2011 Napisano 18 Lipiec 2011 Siatka świetna ;) Jedyne co to popraw kraniec z przodu mastki, bo powinien bardziej wystawać
Simple_man Napisano 19 Lipiec 2011 Napisano 19 Lipiec 2011 Na asfalcie rozjechały ci się mapy bump i dyfuse. Po za tym chyba jest dość małej rozdziałki ta mapka?
MM3D Napisano 19 Lipiec 2011 Autor Napisano 19 Lipiec 2011 Dzięki Panowie :) Co do tekstury to nie jest za duża 5000x1500. Poszperam w ustawieniach materiału, może coś to zmieni. Pozdrawiam
Pawlito Napisano 19 Lipiec 2011 Napisano 19 Lipiec 2011 Co do modelu, a w zasadzie siatki to moja uwaga odnośnie wnętrza nadkola. Wiem że chciałoby się szybko zaznaczyć edge i przeciągnąć je z shiftem do środka, ale... no właśnie. Zauważyłem że generalnie środek powinien trochę wpadać za brzeg nadkola. Na niektórych pracach to bardzo źle wychodzi, szczególnie kiedy auto jest na skręconych kołach i widać to dokładnie, ale akurat u Ciebie łatwo przeszło. Sprawa druga która bardziej mi nie pasuje to otoczenie, które wygląda trochę postnuklearnie i średnio komponuje się z tym czystym modelem. Zobaczmy, skaliste rumowisko, i jakieś tam drzewka mogłyby sugerować że jesteśmy w górach, ale sprzyjrzyjmy się drzewom i zobaczmy że nie ma na nich igieł albo liści, ani jednego. Jeżeli to jest zima, to czemu nie ma śniegu, a nawet jeśli to nigdy nie jest tak żeby na drzewie nie zachował się ani jeden listek. Mógłbys zrobić tą scenerię np. o zmroku i dać trochę zielonej poświaty żeby imitowała promieniowanie, i to by miało większy sens. Do tej scenerii, najlepiej pasował by taki samochód: http://www.neskoromyuk.com/index.htm. Ogólnie model i render klasa, nie powiem, sam nie potrafię za bardzo studia swojego skonfigurować żeby dobrze wyglądało, ale tu jest okej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się