Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, we wtorek zabrałem się za VW polo najnowszej generacji. 30 godzin dłubania i taki efekt. Do zrobienia jeszcze zderzaki i lampa tylna.

 

Soft : max 2012 i Vray 2.0, scenka z kolekcji EVERMOTION

 

Pozdro

polo001.jpg

Edytowane przez MM3D

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Drobna aktualizacja. Zrobiony zderzak przedni. Scenka od Evermotion, ale jest jakiś problem z materiałem asfaltu. Może ktoś z Was będzie miał na to radę :)?

 

Z góry dzięki

 

Pozdrawiampolo002d.jpg

Napisano
  • Autor

Thecrev - Linka nie podam bo zabronione rozpowszechnianie :P

plasti - masz rację, rzeczywiście tak wygląda :)

Edytowane przez MM3D

Napisano

A możesz pokazać siatkę modelu, bo jestem ciekaw, fajnie wygląda

Ale na drugim opony złapały gumę chyba.

Napisano
  • Autor

Kilka ujęć siatki zgodnie z prośbą :)

 

 

polo004.jpg

 

polo005.jpg

 

polo006yh.jpg

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

Dzięki Panowie :) Co do tekstury to nie jest za duża 5000x1500. Poszperam w ustawieniach materiału, może coś to zmieni.

 

Pozdrawiam

Napisano

Co do modelu, a w zasadzie siatki to moja uwaga odnośnie wnętrza nadkola. Wiem że chciałoby się szybko zaznaczyć edge i przeciągnąć je z shiftem do środka, ale... no właśnie. Zauważyłem że generalnie środek powinien trochę wpadać za brzeg nadkola. Na niektórych pracach to bardzo źle wychodzi, szczególnie kiedy auto jest na skręconych kołach i widać to dokładnie, ale akurat u Ciebie łatwo przeszło. Sprawa druga która bardziej mi nie pasuje to otoczenie, które wygląda trochę postnuklearnie i średnio komponuje się z tym czystym modelem. Zobaczmy, skaliste rumowisko, i jakieś tam drzewka mogłyby sugerować że jesteśmy w górach, ale sprzyjrzyjmy się drzewom i zobaczmy że nie ma na nich igieł albo liści, ani jednego. Jeżeli to jest zima, to czemu nie ma śniegu, a nawet jeśli to nigdy nie jest tak żeby na drzewie nie zachował się ani jeden listek. Mógłbys zrobić tą scenerię np. o zmroku i dać trochę zielonej poświaty żeby imitowała promieniowanie, i to by miało większy sens. Do tej scenerii, najlepiej pasował by taki samochód: http://www.neskoromyuk.com/index.htm.

 

Ogólnie model i render klasa, nie powiem, sam nie potrafię za bardzo studia swojego skonfigurować żeby dobrze wyglądało, ale tu jest okej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności