Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Mam mały problem z połączeniem 2 elementów. Muszę połączyć obiekt (1) z obiektem (2) z tym, że obiekt 2 ma polygony rozchodzące się w dół. Target Weld oczywiście sobie nie radzi z takimi trudnymi rzeczami a więcej metod łączenia nie znam. Proszę o pomoc.

 

58504775.png

 

58504775.png

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Żadna metoda nie zadziała, bo masz flipnięte poligony (chyba). Zaznacz te czarne i kliknij Flip w opcjach po prawej stronie. Połączyć możesz target weld, albo bridge.

Napisano

Wg mnie nic nie trzeba flipować, wystarczy zaznaczyć border obiektu 1 i border obiektu 2 i dać bridge ;)

 

EDIT: Ale nie wiem czy o o dokładnie chodziło.

Napisano

Flipować niczego nie trzeba, ponieważ jest to puste wnętrze. Obiekt 1 jest w środku, a obiekt 2 to obudowa. Borderu niestety nie mogę zaznaczyć, bo obiekt 2 nie kończy się w tym miejscu jak widać na zdjęciu. Dodam kolejne dla lepszego rozeznania.

 

55857116.png

Napisano

NIE MOŻE !!!!!!!!!!!!!! jedna krawędź łączyć 3 poligonów. Pytanie "jak" w związku z tym bezzasadne. Gdzieś obiło mi się o uszy, że w blenderze ponoć można :P

 

Jedyne co bym zrobił, jak już się upierasz, to obiektowi 1 nadał "shell'a" i wywalił poligony grubości w miejscu gdzie ma się łączyć z 2. a w obiejcie 2 zbevelował krawędź z która ma być łączona - wywalił powstałe poligony i na w ten sposób powstałe bordery - bridge.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności