Napisano 24 Lipiec 201113 l Witam! Mam mały problem z połączeniem 2 elementów. Muszę połączyć obiekt (1) z obiektem (2) z tym, że obiekt 2 ma polygony rozchodzące się w dół. Target Weld oczywiście sobie nie radzi z takimi trudnymi rzeczami a więcej metod łączenia nie znam. Proszę o pomoc.
Napisano 24 Lipiec 201113 l Żadna metoda nie zadziała, bo masz flipnięte poligony (chyba). Zaznacz te czarne i kliknij Flip w opcjach po prawej stronie. Połączyć możesz target weld, albo bridge.
Napisano 24 Lipiec 201113 l Wg mnie nic nie trzeba flipować, wystarczy zaznaczyć border obiektu 1 i border obiektu 2 i dać bridge ;) EDIT: Ale nie wiem czy o o dokładnie chodziło.
Napisano 25 Lipiec 201113 l Autor Flipować niczego nie trzeba, ponieważ jest to puste wnętrze. Obiekt 1 jest w środku, a obiekt 2 to obudowa. Borderu niestety nie mogę zaznaczyć, bo obiekt 2 nie kończy się w tym miejscu jak widać na zdjęciu. Dodam kolejne dla lepszego rozeznania.
Napisano 25 Lipiec 201113 l Nic dziwnego że target weld sobie nie radzi. Nie może jedna krawędź łączyć 3 poligonów, a do tego chcesz zmusić maxa.
Napisano 25 Lipiec 201113 l NIE MOŻE !!!!!!!!!!!!!! jedna krawędź łączyć 3 poligonów. Pytanie "jak" w związku z tym bezzasadne. Gdzieś obiło mi się o uszy, że w blenderze ponoć można :P Jedyne co bym zrobił, jak już się upierasz, to obiektowi 1 nadał "shell'a" i wywalił poligony grubości w miejscu gdzie ma się łączyć z 2. a w obiejcie 2 zbevelował krawędź z która ma być łączona - wywalił powstałe poligony i na w ten sposób powstałe bordery - bridge.
Napisano 29 Lipiec 201113 l Autor No niestety nie zrozumiałem wiele z Twojej wypowiedzi... nie znam się jeszcze tak biegle więc prosiłbym o szersze wytłumaczenie.
Napisano 29 Lipiec 201113 l 1.Potwierdzam w Blenderze można coś takiego robić. 2. Pokaż co modelujesz.