thegame Napisano 24 Lipiec 2011 Share Napisano 24 Lipiec 2011 Witam! Mam mały problem z połączeniem 2 elementów. Muszę połączyć obiekt (1) z obiektem (2) z tym, że obiekt 2 ma polygony rozchodzące się w dół. Target Weld oczywiście sobie nie radzi z takimi trudnymi rzeczami a więcej metod łączenia nie znam. Proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kubajaniak Napisano 24 Lipiec 2011 Share Napisano 24 Lipiec 2011 Żadna metoda nie zadziała, bo masz flipnięte poligony (chyba). Zaznacz te czarne i kliknij Flip w opcjach po prawej stronie. Połączyć możesz target weld, albo bridge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SteaVe Napisano 24 Lipiec 2011 Share Napisano 24 Lipiec 2011 Wg mnie nic nie trzeba flipować, wystarczy zaznaczyć border obiektu 1 i border obiektu 2 i dać bridge ;) EDIT: Ale nie wiem czy o o dokładnie chodziło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thegame Napisano 25 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2011 Flipować niczego nie trzeba, ponieważ jest to puste wnętrze. Obiekt 1 jest w środku, a obiekt 2 to obudowa. Borderu niestety nie mogę zaznaczyć, bo obiekt 2 nie kończy się w tym miejscu jak widać na zdjęciu. Dodam kolejne dla lepszego rozeznania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 25 Lipiec 2011 Share Napisano 25 Lipiec 2011 Nic dziwnego że target weld sobie nie radzi. Nie może jedna krawędź łączyć 3 poligonów, a do tego chcesz zmusić maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thegame Napisano 25 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 25 Lipiec 2011 Tak właśnie o to chodzi. Jak tego dokonać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 25 Lipiec 2011 Share Napisano 25 Lipiec 2011 NIE MOŻE !!!!!!!!!!!!!! jedna krawędź łączyć 3 poligonów. Pytanie "jak" w związku z tym bezzasadne. Gdzieś obiło mi się o uszy, że w blenderze ponoć można :P Jedyne co bym zrobił, jak już się upierasz, to obiektowi 1 nadał "shell'a" i wywalił poligony grubości w miejscu gdzie ma się łączyć z 2. a w obiejcie 2 zbevelował krawędź z która ma być łączona - wywalił powstałe poligony i na w ten sposób powstałe bordery - bridge. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
thegame Napisano 29 Lipiec 2011 Autor Share Napisano 29 Lipiec 2011 No niestety nie zrozumiałem wiele z Twojej wypowiedzi... nie znam się jeszcze tak biegle więc prosiłbym o szersze wytłumaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marvin Napisano 29 Lipiec 2011 Share Napisano 29 Lipiec 2011 1.Potwierdzam w Blenderze można coś takiego robić. 2. Pokaż co modelujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi