von_wargus Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 Wymodelowałem prosty model konika morskiego w Maksie. Eksportowałem go w objocie z preferencjami MudBoksa. Z rzeźbieniem problemu nie ma, ale pojawia się on przy malowaniu:/ Niemal cała siatka jest 'odporna' na malowanie poza niektórymi ściankami głowy konia. Gdy je maluje, efekt jest jakby duplikowany wzdłuż całego modelu (co widać na załączonym obrazku). Nadmienię, że problem ten się nie pojawia w przypadku podstawowych siatek Mudboksa. http://img718.imageshack.us/img718/439/21930603.png
mirach Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 dawno nic w mudboxie nie robilem, ale stawiam na brak koordynatow UV tekstury 1
von_wargus Napisano 9 Sierpień 2011 Autor Napisano 9 Sierpień 2011 Baaaaaaaaaaardzo Ci dziękuję, zadziałało:D:D:D
Sebazx6r Napisano 2 Grudzień 2011 Napisano 2 Grudzień 2011 (edytowane) A ja mam inny problemik maluje sobie diffuse uzywam roznych warst z opcjami color burn multiply normal etc... jak zrobie merge vissible to wszystko sie sypie i te elementy miksujace nie wykonuja tego czego bym oczekiwal tylko jakby jedna warstawa na druga naszla w trybie normal. Mam nadzieje ze nie zamotalem. EDit; juz sobie poradzilem nie wazne ile warst mamy lepiej ich nie scalac tylko na ktora kolwiek kliknac prawy i export to psd, a i tak wyeksporuje wszystko. Automatycznie wlaczy sie P.S i mozna zapisac jako plik i pobawic sie takze kolorami. Edytowane 2 Grudzień 2011 przez Sebazx6r
goat91 Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 hej von_wargus ja mam identyczny problem! Jak sie ustawia koordynaty tekstury UV ? to sie robi juz w Mudboksie czy trzeba to zrobic jeszce w maksie przed wyeksporowaniem pliku do Mb?
goat91 Napisano 21 Luty 2012 Napisano 21 Luty 2012 a to sie robi w maxie czy mudboxie? a dlaczego jak sie wrzuca kule do mb to malowanie dziala normalnie a jak sie wrzuci cos nieco bardziej skomplikowanego to se ne da?
goat91 Napisano 23 Luty 2012 Napisano 23 Luty 2012 a uv'ki robi sie w maxie czy mozna to naprawic w mudboxie?
Kuki26 Napisano 17 Listopad 2012 Napisano 17 Listopad 2012 Jak chcesz możesz wymodelować model na jaki lvl chcesz, pużniej najniższy lvl exportujesz do maxa i układasz UV-ke, po skończeniu exportujesz model już z kordynatami np. w obj z maxa, w mudboxie ustawiasz najniższy lvl i file -> import UV -> model obj z poprawnymi kordynatami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się