Napisano 8 Sierpień 201113 l Wymodelowałem prosty model konika morskiego w Maksie. Eksportowałem go w objocie z preferencjami MudBoksa. Z rzeźbieniem problemu nie ma, ale pojawia się on przy malowaniu:/ Niemal cała siatka jest 'odporna' na malowanie poza niektórymi ściankami głowy konia. Gdy je maluje, efekt jest jakby duplikowany wzdłuż całego modelu (co widać na załączonym obrazku). Nadmienię, że problem ten się nie pojawia w przypadku podstawowych siatek Mudboksa. http://img718.imageshack.us/img718/439/21930603.png
Napisano 8 Sierpień 201113 l dawno nic w mudboxie nie robilem, ale stawiam na brak koordynatow UV tekstury
Napisano 2 Grudzień 201113 l A ja mam inny problemik maluje sobie diffuse uzywam roznych warst z opcjami color burn multiply normal etc... jak zrobie merge vissible to wszystko sie sypie i te elementy miksujace nie wykonuja tego czego bym oczekiwal tylko jakby jedna warstawa na druga naszla w trybie normal. Mam nadzieje ze nie zamotalem. EDit; juz sobie poradzilem nie wazne ile warst mamy lepiej ich nie scalac tylko na ktora kolwiek kliknac prawy i export to psd, a i tak wyeksporuje wszystko. Automatycznie wlaczy sie P.S i mozna zapisac jako plik i pobawic sie takze kolorami. Edytowane 2 Grudzień 201113 l przez Sebazx6r
Napisano 21 Luty 201213 l hej von_wargus ja mam identyczny problem! Jak sie ustawia koordynaty tekstury UV ? to sie robi juz w Mudboksie czy trzeba to zrobic jeszce w maksie przed wyeksporowaniem pliku do Mb?
Napisano 21 Luty 201213 l a to sie robi w maxie czy mudboxie? a dlaczego jak sie wrzuca kule do mb to malowanie dziala normalnie a jak sie wrzuci cos nieco bardziej skomplikowanego to se ne da?
Napisano 17 Listopad 201212 l Jak chcesz możesz wymodelować model na jaki lvl chcesz, pużniej najniższy lvl exportujesz do maxa i układasz UV-ke, po skończeniu exportujesz model już z kordynatami np. w obj z maxa, w mudboxie ustawiasz najniższy lvl i file -> import UV -> model obj z poprawnymi kordynatami.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto