Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Wymodelowałem prosty model konika morskiego w Maksie.

Eksportowałem go w objocie z preferencjami MudBoksa.

Z rzeźbieniem problemu nie ma, ale pojawia się on przy malowaniu:/

Niemal cała siatka jest 'odporna' na malowanie poza niektórymi ściankami głowy konia. Gdy je maluje, efekt jest jakby duplikowany wzdłuż całego modelu (co widać na załączonym obrazku).

Nadmienię, że problem ten się nie pojawia w przypadku podstawowych siatek Mudboksa.

 

http://img718.imageshack.us/img718/439/21930603.png

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

dawno nic w mudboxie nie robilem, ale stawiam na brak koordynatow UV tekstury

Napisano

A ja mam inny problemik maluje sobie diffuse uzywam roznych warst z opcjami color burn multiply normal etc... jak zrobie merge vissible to wszystko sie sypie i te elementy miksujace nie wykonuja tego czego bym oczekiwal tylko jakby jedna warstawa na druga naszla w trybie normal. Mam nadzieje ze nie zamotalem.

 

EDit; juz sobie poradzilem nie wazne ile warst mamy lepiej ich nie scalac tylko na ktora kolwiek kliknac prawy i export to psd, a i tak wyeksporuje wszystko. Automatycznie wlaczy sie P.S i mozna zapisac jako plik i pobawic sie takze kolorami.

Edytowane przez Sebazx6r

Napisano

hej von_wargus ja mam identyczny problem! Jak sie ustawia koordynaty tekstury UV ? to sie robi juz w Mudboksie czy trzeba to zrobic jeszce w maksie przed wyeksporowaniem pliku do Mb?

Napisano

a to sie robi w maxie czy mudboxie? a dlaczego jak sie wrzuca kule do mb to malowanie dziala normalnie a jak sie wrzuci cos nieco bardziej skomplikowanego to se ne da?

Napisano

Jak chcesz możesz wymodelować model na jaki lvl chcesz, pużniej najniższy lvl exportujesz do maxa i układasz UV-ke, po skończeniu exportujesz model już z kordynatami np. w obj z maxa, w mudboxie ustawiasz najniższy lvl i file -> import UV -> model obj z poprawnymi kordynatami.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.