Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wyglada super ten efekt. Ja bym to zrobił na boleanie z wypuszczną i mocno (w levelsach) podkręconą w post pro alphamapą (dla wiekszego kontrastu głębokości). Jest jakiś łatwiejszy sposób? Sorry za taki język nie-polski.

Napisano

rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu

Napisano
rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu

 

Technika stara, acz imponując, tylko w szczegółach strasznie upierdliwa, bo trudno o "czyste" dane.

 

Jeśli idzie o szczegóły na plus i minus, polecam od strony 87: http://pharr.org/matt/notes/sig01c48.pdf

 

Warto dodać, że Mantra potrafi stworzyć iso-kontur z danych wolumetrycznych w czasie renderingu, a i3dgen może stworzyć teksturę 3d z materiału zdjęciowego o dowolnej rozdzielczości (także ponad te mieszczącą się w ramie), czyli teoretycznie posiadając dobre skany (np. 1024^3) można to swobodnie wyrenderować jako surface.

Edytowane przez SYmek

Napisano
rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu

 

No ale to własnie chyba było w tą stronę - bo rozumeim, że na tej stornie www można ściągnąc te obrazki przekrojów (czyli de facto dane volumetryczne).

Co prawda jakoś nie mogę znaleźć opcji pobrania tych danych - da się je stamtąd pobrać jakoś? ;]

 

Symku fajne masz te pdfy :D

Napisano

czyli bareja zaprezentował nam obrazki przekrojów które ściągnął z netu ? ;)

Napisano

raczej sprytna technike przetwarzania tych obrazkow na bryly przestrzenne.

 

Super! teraz to wsio export do minecrafta! :P

Napisano
czyli bareja zaprezentował nam obrazki przekrojów które ściągnął z netu ? ;)

 

Na odforce znajdziesz przykłady scen zamieniających serię zdjęć w voxele. Stąd albo w SOPach, albo w trakcie renderingu, możesz stworzyć siatkę, tylko jej jakość, delikatnie mówiąc, pozostawia wiele do życzenia.

 

Ludzie bawią się takimi danymi od dawna. Tutaj Blender:

http://blenderartists.org/forum/showthread.php?154372-Visible-Human-in-real-time-using-GLSL-to-emulate-Volumetrics

Napisano

byłby ktoś taki miły i pomógł mi w mojej ślepocie i powiedział jak można te przykładowe obrazki z tej strony ściągnąć?

byłbym bardzo wdzięczny :)

Napisano
  • Autor
Visible Animal, heh. Mi też się nudziło:) @bareja, chyba się nie pogniewasz?

Żółw wygląda tak:

http://dl.dropbox.com/u/5046471/turtle.swf

 

gdzie tam, nigdy w życiu, fajna animacja ;)

 

rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu

 

to własnie jest z obrazków :)

 

byłby ktoś taki miły i pomógł mi w mojej ślepocie i powiedział jak można te przykładowe obrazki z tej strony ściągnąć?

byłbym bardzo wdzięczny :)

 

 

 

trzeba ściągnąć mova i przerobić go na ramki, a volume bedzie wielkosci: rozdzielczosc obrazka: x,y; a ilosc obrazkow to z :)

 

Kózko, to nie praca naukowa, tylko spontaniczna zabawa.

Edytowane przez bareja

Napisano

trzeba ściągnąć mova i przerobić go na ramki, a volume bedzie wielkosci: rozdzielczosc obrazka: x,y; a ilosc obrazkow to z :)

Dzięki - to z rozdielczoscią to jest oczywiste, natomiast nie iwem czemu ,ale moje kochanep rzeglądarki pod jedynym słusznym systemem odmawiają wyświetlenia tego filmu i dlatego myslalem ze mozna te skany inaczej stamtąd pobrać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności