bareja Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 http://bareya.net/index.php/2011/08/12/computer-tomography-data-in-houdini/
Kroopson Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 hehehe - no naprawdę musiało ci się ostro nudzić :D ale fajne, fajne.
piotrek Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 Wow, świetne. A swoją drogą, ciekawa strona z tymi obrazkami. :)
olaf Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 wyglada super ten efekt. Ja bym to zrobił na boleanie z wypuszczną i mocno (w levelsach) podkręconą w post pro alphamapą (dla wiekszego kontrastu głębokości). Jest jakiś łatwiejszy sposób? Sorry za taki język nie-polski.
jaras Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu
SYmek Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 (edytowane) rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu Technika stara, acz imponując, tylko w szczegółach strasznie upierdliwa, bo trudno o "czyste" dane. Jeśli idzie o szczegóły na plus i minus, polecam od strony 87: http://pharr.org/matt/notes/sig01c48.pdf Warto dodać, że Mantra potrafi stworzyć iso-kontur z danych wolumetrycznych w czasie renderingu, a i3dgen może stworzyć teksturę 3d z materiału zdjęciowego o dowolnej rozdzielczości (także ponad te mieszczącą się w ramie), czyli teoretycznie posiadając dobre skany (np. 1024^3) można to swobodnie wyrenderować jako surface. Edytowane 12 Sierpień 2011 przez SYmek
danilo2 Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu No ale to własnie chyba było w tą stronę - bo rozumeim, że na tej stornie www można ściągnąc te obrazki przekrojów (czyli de facto dane volumetryczne). Co prawda jakoś nie mogę znaleźć opcji pobrania tych danych - da się je stamtąd pobrać jakoś? ;] Symku fajne masz te pdfy :D
jaras Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 czyli bareja zaprezentował nam obrazki przekrojów które ściągnął z netu ? ;)
tmdag Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 raczej sprytna technike przetwarzania tych obrazkow na bryly przestrzenne. Super! teraz to wsio export do minecrafta! :P
SYmek Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 czyli bareja zaprezentował nam obrazki przekrojów które ściągnął z netu ? ;) Na odforce znajdziesz przykłady scen zamieniających serię zdjęć w voxele. Stąd albo w SOPach, albo w trakcie renderingu, możesz stworzyć siatkę, tylko jej jakość, delikatnie mówiąc, pozostawia wiele do życzenia. Ludzie bawią się takimi danymi od dawna. Tutaj Blender: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?154372-Visible-Human-in-real-time-using-GLSL-to-emulate-Volumetrics
danilo2 Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 byłby ktoś taki miły i pomógł mi w mojej ślepocie i powiedział jak można te przykładowe obrazki z tej strony ściągnąć? byłbym bardzo wdzięczny :)
ApaczoS Napisano 12 Sierpień 2011 Napisano 12 Sierpień 2011 Visible Animal, heh. Mi też się nudziło:) @bareja, chyba się nie pogniewasz? Żółw wygląda tak: http://dl.dropbox.com/u/5046471/turtle.swf
bareja Napisano 13 Sierpień 2011 Autor Napisano 13 Sierpień 2011 (edytowane) Visible Animal, heh. Mi też się nudziło:) @bareja, chyba się nie pogniewasz? Żółw wygląda tak: http://dl.dropbox.com/u/5046471/turtle.swf gdzie tam, nigdy w życiu, fajna animacja ;) rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu to własnie jest z obrazków :) byłby ktoś taki miły i pomógł mi w mojej ślepocie i powiedział jak można te przykładowe obrazki z tej strony ściągnąć? byłbym bardzo wdzięczny :) trzeba ściągnąć mova i przerobić go na ramki, a volume bedzie wielkosci: rozdzielczosc obrazka: x,y; a ilosc obrazkow to z :) Kózko, to nie praca naukowa, tylko spontaniczna zabawa. Edytowane 13 Sierpień 2011 przez bareja
danilo2 Napisano 13 Sierpień 2011 Napisano 13 Sierpień 2011 trzeba ściągnąć mova i przerobić go na ramki, a volume bedzie wielkosci: rozdzielczosc obrazka: x,y; a ilosc obrazkow to z :) Dzięki - to z rozdielczoscią to jest oczywiste, natomiast nie iwem czemu ,ale moje kochanep rzeglądarki pod jedynym słusznym systemem odmawiają wyświetlenia tego filmu i dlatego myslalem ze mozna te skany inaczej stamtąd pobrać :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się