Napisano 12 Sierpień 201113 l http://bareya.net/index.php/2011/08/12/computer-tomography-data-in-houdini/
Napisano 12 Sierpień 201113 l wyglada super ten efekt. Ja bym to zrobił na boleanie z wypuszczną i mocno (w levelsach) podkręconą w post pro alphamapą (dla wiekszego kontrastu głębokości). Jest jakiś łatwiejszy sposób? Sorry za taki język nie-polski.
Napisano 12 Sierpień 201113 l rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu
Napisano 12 Sierpień 201113 l rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu Technika stara, acz imponując, tylko w szczegółach strasznie upierdliwa, bo trudno o "czyste" dane. Jeśli idzie o szczegóły na plus i minus, polecam od strony 87: http://pharr.org/matt/notes/sig01c48.pdf Warto dodać, że Mantra potrafi stworzyć iso-kontur z danych wolumetrycznych w czasie renderingu, a i3dgen może stworzyć teksturę 3d z materiału zdjęciowego o dowolnej rozdzielczości (także ponad te mieszczącą się w ramie), czyli teoretycznie posiadając dobre skany (np. 1024^3) można to swobodnie wyrenderować jako surface. Edytowane 12 Sierpień 201113 l przez SYmek
Napisano 12 Sierpień 201113 l rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu No ale to własnie chyba było w tą stronę - bo rozumeim, że na tej stornie www można ściągnąc te obrazki przekrojów (czyli de facto dane volumetryczne). Co prawda jakoś nie mogę znaleźć opcji pobrania tych danych - da się je stamtąd pobrać jakoś? ;] Symku fajne masz te pdfy :D
Napisano 12 Sierpień 201113 l czyli bareja zaprezentował nam obrazki przekrojów które ściągnął z netu ? ;)
Napisano 12 Sierpień 201113 l raczej sprytna technike przetwarzania tych obrazkow na bryly przestrzenne. Super! teraz to wsio export do minecrafta! :P
Napisano 12 Sierpień 201113 l czyli bareja zaprezentował nam obrazki przekrojów które ściągnął z netu ? ;) Na odforce znajdziesz przykłady scen zamieniających serię zdjęć w voxele. Stąd albo w SOPach, albo w trakcie renderingu, możesz stworzyć siatkę, tylko jej jakość, delikatnie mówiąc, pozostawia wiele do życzenia. Ludzie bawią się takimi danymi od dawna. Tutaj Blender: http://blenderartists.org/forum/showthread.php?154372-Visible-Human-in-real-time-using-GLSL-to-emulate-Volumetrics
Napisano 12 Sierpień 201113 l byłby ktoś taki miły i pomógł mi w mojej ślepocie i powiedział jak można te przykładowe obrazki z tej strony ściągnąć? byłbym bardzo wdzięczny :)
Napisano 12 Sierpień 201113 l Visible Animal, heh. Mi też się nudziło:) @bareja, chyba się nie pogniewasz? Żółw wygląda tak: http://dl.dropbox.com/u/5046471/turtle.swf
Napisano 13 Sierpień 201113 l Autor Visible Animal, heh. Mi też się nudziło:) @bareja, chyba się nie pogniewasz? Żółw wygląda tak: http://dl.dropbox.com/u/5046471/turtle.swf gdzie tam, nigdy w życiu, fajna animacja ;) rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu to własnie jest z obrazków :) byłby ktoś taki miły i pomógł mi w mojej ślepocie i powiedział jak można te przykładowe obrazki z tej strony ściągnąć? byłbym bardzo wdzięczny :) trzeba ściągnąć mova i przerobić go na ramki, a volume bedzie wielkosci: rozdzielczosc obrazka: x,y; a ilosc obrazkow to z :) Kózko, to nie praca naukowa, tylko spontaniczna zabawa. Edytowane 13 Sierpień 201113 l przez bareja
Napisano 13 Sierpień 201113 l trzeba ściągnąć mova i przerobić go na ramki, a volume bedzie wielkosci: rozdzielczosc obrazka: x,y; a ilosc obrazkow to z :) Dzięki - to z rozdielczoscią to jest oczywiste, natomiast nie iwem czemu ,ale moje kochanep rzeglądarki pod jedynym słusznym systemem odmawiają wyświetlenia tego filmu i dlatego myslalem ze mozna te skany inaczej stamtąd pobrać :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto