Skocz do zawartości

CT, nudzilo mi sie :)


bareja

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wyglada super ten efekt. Ja bym to zrobił na boleanie z wypuszczną i mocno (w levelsach) podkręconą w post pro alphamapą (dla wiekszego kontrastu głębokości). Jest jakiś łatwiejszy sposób? Sorry za taki język nie-polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu

 

Technika stara, acz imponując, tylko w szczegółach strasznie upierdliwa, bo trudno o "czyste" dane.

 

Jeśli idzie o szczegóły na plus i minus, polecam od strony 87: http://pharr.org/matt/notes/sig01c48.pdf

 

Warto dodać, że Mantra potrafi stworzyć iso-kontur z danych wolumetrycznych w czasie renderingu, a i3dgen może stworzyć teksturę 3d z materiału zdjęciowego o dowolnej rozdzielczości (także ponad te mieszczącą się w ramie), czyli teoretycznie posiadając dobre skany (np. 1024^3) można to swobodnie wyrenderować jako surface.

Edytowane przez SYmek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu

 

No ale to własnie chyba było w tą stronę - bo rozumeim, że na tej stornie www można ściągnąc te obrazki przekrojów (czyli de facto dane volumetryczne).

Co prawda jakoś nie mogę znaleźć opcji pobrania tych danych - da się je stamtąd pobrać jakoś? ;]

 

Symku fajne masz te pdfy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli bareja zaprezentował nam obrazki przekrojów które ściągnął z netu ? ;)

 

Na odforce znajdziesz przykłady scen zamieniających serię zdjęć w voxele. Stąd albo w SOPach, albo w trakcie renderingu, możesz stworzyć siatkę, tylko jej jakość, delikatnie mówiąc, pozostawia wiele do życzenia.

 

Ludzie bawią się takimi danymi od dawna. Tutaj Blender:

http://blenderartists.org/forum/showthread.php?154372-Visible-Human-in-real-time-using-GLSL-to-emulate-Volumetrics

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Visible Animal, heh. Mi też się nudziło:) @bareja, chyba się nie pogniewasz?

Żółw wygląda tak:

http://dl.dropbox.com/u/5046471/turtle.swf

 

gdzie tam, nigdy w życiu, fajna animacja ;)

 

rewelacja - a da sie w drugą stronę ? mam na mysli zbudowanie siatki 3d z tak wygenerowanego obrazu

 

to własnie jest z obrazków :)

 

byłby ktoś taki miły i pomógł mi w mojej ślepocie i powiedział jak można te przykładowe obrazki z tej strony ściągnąć?

byłbym bardzo wdzięczny :)

 

 

 

trzeba ściągnąć mova i przerobić go na ramki, a volume bedzie wielkosci: rozdzielczosc obrazka: x,y; a ilosc obrazkow to z :)

 

Kózko, to nie praca naukowa, tylko spontaniczna zabawa.

Edytowane przez bareja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba ściągnąć mova i przerobić go na ramki, a volume bedzie wielkosci: rozdzielczosc obrazka: x,y; a ilosc obrazkow to z :)

Dzięki - to z rozdielczoscią to jest oczywiste, natomiast nie iwem czemu ,ale moje kochanep rzeglądarki pod jedynym słusznym systemem odmawiają wyświetlenia tego filmu i dlatego myslalem ze mozna te skany inaczej stamtąd pobrać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności