Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

"Mako Shark"

3d max / vray [toon] / photoshop

kliknij -> 1900x1200

 

mako_shark_1900x1200.jpg

 

926462mako_shark_1900x1200.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej!!

Nie znam się na motorach ale koncepcja wygląda imponująco. Super detal. Długo rzeźbiłeś? Jestem ciekawy jak wygląda siatka. Moje wątpliwości budzi jedynie sposób przedstawienia modelu, przy takim detalu chyba lepiej wyglądałby render bez zaakcentowanych krawędzi. Może samo studio?

Napisano

Koncept absolutnie miażdżący i zrywający ze wszystkim co się toczy po ulicach. Wykonanie super, świetny detal!

Napisano

A mnie z kolei trudno jest ocenić detal. Wracam do tego wątku po raz trzeci żeby się przyjrzeć i nic nie widzę :P Bardzo nie podoba mi się toon w tej pracy :( Kałuże wyszły jak postrzępione dziury. Białe tło bije po gałach, delikatny glow by się przydał ale nie w połączeniu z toonem chyba. Tekstura na motocyklu też strasznie kontrastowa, chaotyczna. Fajna, ale nie podkreśla detalu a od niego odciąga. Model jest świetny, ale WEDŁUG MNIE, przez render trzeba mu się bardzo przyjrzeć aby te świetność dostrzec.

Tyle ode mnie.

 

Pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

Bry, dziękuje za opinię! Generalnie miało wyglądać nie-realistycznie, stąd hdr+toon, szczegóły widać z renderu 3x2k [jak by ktoś chciał zobaczyć mogę dodać]

siatka:

siatka.jpg

 

ps. nowy concept bike "Enigma"

Napisano

No to wyszło pół na pół :] masz realne refleksy w miarę i toon :) Eeeee tam, dla mnie się to gryzie :P Ale fajny modelik, Enigma też ma ciekawy zarys już...

 

Pozdro!

Napisano
  • Autor
No to wyszło pół na pół :] masz realne refleksy w miarę i toon :) Eeeee tam, dla mnie się to gryzie :P Ale fajny modelik, Enigma też ma ciekawy zarys już...

 

Pozdro!

mam nadzieję że Enigma wyjdzie mi dużo lepiej, Mako ma masę niedociągnieć, zwłaszcza od strony technicznej samego modelu , Enigme rozrysowywuję tak żeby był technicznie "poprawna" [nie licząc samego silnika, na tym się nie znam za dobrze]. Enigma będzie w renderach realistyczna, bez toonów i innych cudów. Ale co wyjdzie to się zobaczy.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności