chudy(R) Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 Witam. Wrzucam wizualizacje domu, coś mi w niej nie pasuje. Dom nie ma wnętrza wiec w oknie na parterze odbija się okno z przeciwległego narożnika domu (przy okazji dziwnie jest zniekształcone). Drzewa od Evermotion. Niby materiały mi sie podobają ale całość tworzy mało realistyczną wizualizacje. Macie może jakieś rady? http://img153.imageshack.us/img153/4903/doms.jpg
martix69 Napisano 18 Sierpień 2011 Napisano 18 Sierpień 2011 Przede wszystkim lezą zbiegi (zmień w ustawieniach kamery) i zmień możne tło bo obecne jest jakieś "mdłe" no i spróbuj ustawić światło tak aby większa cześć domu była oświetlona, bo u Ciebie masz słonce tylko w lewym górnym rogu a reszta w cieniu, no i zróżnicuj cienie bo wszystkie sa prawie jednolite. Co do materiałów ok ale te płytki na dole wywal bo to wygląda jak z IKEI :)
chudy(R) Napisano 19 Sierpień 2011 Autor Napisano 19 Sierpień 2011 Dzięki za sugestie, starałem się według nich poprawić wizualizacje, oczywiści na tyle na ile potrafię. Wszelkie kolejne uwagi mile widziane. Link z scenka po poprawkach http://img594.imageshack.us/img594/5563/exteriorm.jpg
maciek.m Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 moim skromnym zdaniem przed poprawkami wygladalo duzo lepiej:P
mirass Napisano 19 Sierpień 2011 Napisano 19 Sierpień 2011 Może się czepiam i nie znam, ale jakoś nie podobają mi się zbiegi. Dom ten ma jakieś 6-8 metrów, a zbiegi są bardzo ostre. Takie zbiegi na zdjęciach czy rysunkach pojawiają się tylko w nienaturalnych kadrach i ułożeniach kamery a także przy bardzo dużych budowlach gdzie siłą rzeczy zbieg musi być ostry. W budynkach piętrowych, takich jak przedstawiłeś, zbiegi te powinny naturalnie biec łagodniej. To taka moja mała sugestia i nie jestem w tym temacie znawcą więc jakoś szczególnie nie przejmuj się moim zdaniem. To mój pierwszy post i od razu się czepiam (świetne wejście :D).
chudy(R) Napisano 19 Sierpień 2011 Autor Napisano 19 Sierpień 2011 maciek.m to teraz mi dałeś do myślenia :) ale im dłużej patrze na tą scenek to tez dochodzę do takiego wrażenie ze zamiast poprawić to dobiłem tą wizke. Musze do tego przysiąść jeszcze raz :)
s_vimes Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 (edytowane) Mi na tomiast nie leża okna w tym bydynku albo białe jak mleko ablo odbijaja za dużo, dpobrze by było poprawic materiał szyb nie mówiac juz ze subdividy w materiałas przydało by sie podciadnac troche wyzej. Po dłuzszym ogladaniu dotarło do mnie co tu jest nie tak dlaczego własciwie masz spalona sciane słońcem skoro rtak na tle jak i na wzytkich obiektach masz swiatło i cienie jk przy lekkozachmurzonym lu zamglonym dniu cienie mamasz w miare miekkie a oswietle słońxcem nascianie nie moze byc spalone Edytowane 2 Wrzesień 2011 przez s_vimes
indian Napisano 1 Wrzesień 2011 Napisano 1 Wrzesień 2011 chudy® ja bym bardziej poszedł w tym kierunku: (słówko to wyrzucę) salut.
chudy(R) Napisano 5 Wrzesień 2011 Autor Napisano 5 Wrzesień 2011 dzięki za uwagi, teraz mam troche za dużo na głowie i nie mam kiedy do tego usiąść ale ogólnie zmieniłem troche koncepcje, ustawienie kamery, tworze pierwszy plan bardziej szczegółowy oraz z innej strony padające słońce. Mam nadziej ze w weekend będę mógł to dokończyć i wrzucić
bulwa11 Napisano 14 Wrzesień 2011 Napisano 14 Wrzesień 2011 troszkę się czepne szczegółu: Trawa. Spróbuj oddzielić trawnik od domu jakimś kawałkiem chodnika, betonu czy czymś innym. Obecnie nie uda się go skosić zwykłą kosiarką tuż przy ścianie ;)
herm Napisano 14 Wrzesień 2011 Napisano 14 Wrzesień 2011 A ja się niczego czepiać nie będę tylko zapytam jak ta trawa została zrobiona, bo aktualnie szukam jakiegoś sposobu i nie mogę nic fajnego znaleźć :)
chudy(R) Napisano 19 Wrzesień 2011 Autor Napisano 19 Wrzesień 2011 W końcu się zmobilizowałem i wprowadziłem kilka poprawek i to chyba już ostateczna wersja bo zmęczył mnie ten projekt. Ale troche się nauczyłem i na dzień dzisiejszy lepszego nie potrafie zrobić :). http://img268.imageshack.us/img268/6069/exterior.png herm trawa w tamtym projekcie to vray Displacement a teraz użyłem pluginu grass-o-matic ale bardzo średnio wyszła :/
s_vimes Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 Straszne poprawki po piwrwsza AO za duże wyłazi ci na krawedziach za mocno totalnie nienaturalne cieniowanie, dwa czemu w tym załomku domu jest tak przeswietlone skoro swiatło masz raczej łagodne, trzy ustawienia rendera chyba sa na niskich bo morke jak masz wskazuje albo na to albo na słabe materiały a to znaczyze trzeba doprcowac i cztery to razi najbardziej na obrazku w scenie masz słońce w trakcie zachodu znajduje sie ono za domem to skad takie cienie a nie inne
chudy(R) Napisano 20 Wrzesień 2011 Autor Napisano 20 Wrzesień 2011 Uczę się 3ds maxa od niedawna, też przy tym czasu za dużo nie ma i wielu rzeczy jeszcze nie potrafi zrozumieć albo dostrzec w projekcie :/. Kolejna praca mam nadzieje że będzie lepsza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się