Jump to content

Bitwa 29: Pojazd Wampirowóz


Dragoth
 Share

Recommended Posts

Proporcje ładne, tylko dlaczego poszło Ci tyle trisów :) gdybyś drut trzymający lampę i druty schodka zrobił teksturą z alpha, te trójkątne detale na górze odchudził z detalu, to zostało by znacznie więcej poly na lepszą sylwetkę, a nawet drzwi ;) Właściwie te trójkątne detale mnie coś nie przekonują :/ coś skromniejszego, ale bardziej złożonego jak na refce, było by lepsze moim zdaniem.

 

Nie robisz HP dla normalek?

Link to comment
Share on other sites

HP też zrobię, w swoim czasie. (bo chyba najpierw lepiej zrobić UV layout, a jak nie to będę wdzięczny za info, bo w robieniu normali jestem zielony)

Jeśli chodzi o te szpicle to miały nadać bardziej zły charakter, ale model przeznaczony na te mniejsze detale jest, tylko że zbyt mały.

Dzięki za sugestie

Edited by Dragoth
Link to comment
Share on other sites

Jednak spieprzyłem sprawę z normalką. Wimportowałem obiekt z subtoolami, na każdym subtoolu inny rodzaj subdiva. Potem jak to złączyłem, to po wypaleniu normalki nie dało się zmiejszyć subdiva, więc chciałem zrobić mapę od nowa na pierwotnym. Oczywiście nic nie pasowało. Także postaram się zrobić po prostu normal z diffuse.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy