Dragoth Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 (edytowane) Postanowiłem spróbować sił w mini-bitwie. Postaram się wyskrobać karocę dla mhrocznego wampira, podobną do tej z miniaturki. Edytowane 2 Październik 2011 przez Dragoth
Selena Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 świetna referka, dużo detalu... życzę powodzenia:)
Chico Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 Whoa, tony modelingowego orgazmu, have fun ! :D
n-pigeon Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 O.O ale cacko... skąd tyś to wyczarował :D Powodzenia będę kibicował.
Dragoth Napisano 22 Sierpień 2011 Autor Napisano 22 Sierpień 2011 Fajnie, że pomysł się podoba ;) No to taki up, podstawy:
Juzwa Napisano 22 Sierpień 2011 Napisano 22 Sierpień 2011 Ciesze sie ze wiecej osob w kategorii pojazdu startuje :) gl
Dragoth Napisano 23 Sierpień 2011 Autor Napisano 23 Sierpień 2011 Kolejny up, detale i inne pierdoły. Niedługo wrzucę do ZB i zobaczymy co się z tego zrobi.
Dragoth Napisano 26 Sierpień 2011 Autor Napisano 26 Sierpień 2011 Dobra, to by było na tyle jeśli chodzi o LP, wrzucam szybki render i siatke. Mało chęci żeby zabrać się za UV'ki :(
n-pigeon Napisano 26 Sierpień 2011 Napisano 26 Sierpień 2011 Proporcje ładne, tylko dlaczego poszło Ci tyle trisów :) gdybyś drut trzymający lampę i druty schodka zrobił teksturą z alpha, te trójkątne detale na górze odchudził z detalu, to zostało by znacznie więcej poly na lepszą sylwetkę, a nawet drzwi ;) Właściwie te trójkątne detale mnie coś nie przekonują :/ coś skromniejszego, ale bardziej złożonego jak na refce, było by lepsze moim zdaniem. Nie robisz HP dla normalek?
Dragoth Napisano 26 Sierpień 2011 Autor Napisano 26 Sierpień 2011 (edytowane) HP też zrobię, w swoim czasie. (bo chyba najpierw lepiej zrobić UV layout, a jak nie to będę wdzięczny za info, bo w robieniu normali jestem zielony) Jeśli chodzi o te szpicle to miały nadać bardziej zły charakter, ale model przeznaczony na te mniejsze detale jest, tylko że zbyt mały. Dzięki za sugestie Edytowane 26 Sierpień 2011 przez Dragoth
n-pigeon Napisano 27 Sierpień 2011 Napisano 27 Sierpień 2011 najpierw zrób HP możesz wykorzystać ten model jako base, potem robisz LP dla HP i dopiero wtedy rozkładasz ten LP na UV i wypalasz :)
Dragoth Napisano 27 Sierpień 2011 Autor Napisano 27 Sierpień 2011 Dzięki za wyjaśnienie ;) (a ten drugi LP to w moim przypadku nie jest tak konieczny, nie będzie większych zmian kształtu ogólnego, a jeśli konieczny, to chyba można go zrobić z najniższego subd w Zb?)
Coyote Napisano 27 Sierpień 2011 Napisano 27 Sierpień 2011 pamiętaj żeby zastorować morphtarget przy każdym divide model traci trochę pierwotny kształt :)
n-pigeon Napisano 27 Sierpień 2011 Napisano 27 Sierpień 2011 LP możesz zrobić jak chcesz :) liczy się to by pasował objętościami do HP
Dragoth Napisano 27 Sierpień 2011 Autor Napisano 27 Sierpień 2011 Wielkie dzięki za rady! No to w takim razie mały up ze skulptem smoków. Jak robię coś źle, to krzyczeć ;)
Dragoth Napisano 19 Wrzesień 2011 Autor Napisano 19 Wrzesień 2011 Ech, krucho z czasem. Wypociny high poly, teraz czas to pomalować.
Dragoth Napisano 24 Wrzesień 2011 Autor Napisano 24 Wrzesień 2011 Jednak spieprzyłem sprawę z normalką. Wimportowałem obiekt z subtoolami, na każdym subtoolu inny rodzaj subdiva. Potem jak to złączyłem, to po wypaleniu normalki nie dało się zmiejszyć subdiva, więc chciałem zrobić mapę od nowa na pierwotnym. Oczywiście nic nie pasowało. Także postaram się zrobić po prostu normal z diffuse.
Dragoth Napisano 2 Październik 2011 Autor Napisano 2 Październik 2011 [ATTACH=CONFIG]82281[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82281[/ATTACH]
n-pigeon Napisano 2 Październik 2011 Napisano 2 Październik 2011 Gratuluje ukończenia pracy :) Przygotuj tylko jakąś mniejszą prezentację w jednym pliku graficznym tak jak zrobiła to reszta :)
Dragoth Napisano 3 Październik 2011 Autor Napisano 3 Październik 2011 Dobra, wstawiam cały plik w jednym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się