Napisano 22 Sierpień 201113 l Pozostajemy w temacie skanerów 3D. Tym razem chciałbym Wam jednak przedstawić aplikację dla iPhone'a o nazwie trimensional. Jest to pierwszy skaner 3D wykorzystujący kamerę oraz ekran telefonu dla iPhone'a. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1956
Napisano 22 Sierpień 201113 l Ktoś za to kasuje pieniądze? WOW. Do niedawna było za free. I dokładnie tyle było warte.
Napisano 22 Sierpień 201113 l Autor Ktoś za to kasuje pieniądze? WOW. Do niedawna było za free. I dokładnie tyle było warte. Na pewno to? To naprawdę dosyć fajnie działa. Wiadomo, że to zabawka, ale jak na 0.99$ to spoko. To chyba nie tak dużo. Kawałek dobrego kodu. Chociaż sam w tej chwili puszczam apki (ale w konkurencyjnym do Apple Android Markecie) za free. Niestety, życia zmusza do ciągłem nauki, a akurat rynek urządzeń mobilnych strasznie mi się podoba. W Polsce stosunkowo mało osób lubi płacić za appsy, ale to się zmienia powoli. Ot taki off top.
Napisano 22 Sierpień 201113 l w ajFonie jest tał ładnie zintegrowane płacenie, ze aż żal tam nie brać kasy za swoja pracę. Świat mnie niczym nie zadziwi odkąd płacę za butelkowaną wodę.
Napisano 22 Sierpień 201113 l Autor To ja wiem. Ale w Android Markecie nie jest gorzej jeśli mam być szczery. Przecież to działa na tej samej zasadzie - karta, kupuję i tyle. Można zwrócić w ciągu 15min.
Napisano 22 Sierpień 201113 l tylko czekać aż Twoje płatne appki zaczną pojawiać się w newsach :D a na powaznie bedzie dobrze jak android zacznie przynosic zyski twórcom aplikacji. Jest wiele rzeczy, ktore mozna sprzedac za dolara,a my nie bedziemy musieli klękac przed wielkimi typu adobe czy autodesk bo nam wypuścili cos tam. Jezeli ten model przeniesie się na programy komputerowe i gry będzie ciekawie.
Napisano 22 Sierpień 201113 l Autor Nie zaczną bo nie są ani trochę związane z CG/3D/2D/itp :) Na razie to bardziej apki dla celów edukacyjnych (moich), poznania środowiska. Apki apkami, ale tak jak wspomniałeś. Wydaje mi się, że gry płatne mają się całkiem nieźle - i na Androida i te od Apple. Pojawia się coraz to więcej hitów. A muszę przyznać, że naprawdę smartphony te o 1GHz dają radę jeśli chodzi o grafikę 3D w grach. Jeśli ktoś coś robił na urządzenia mobilne - pochwalcie się :) Wydaje mi się, że na tym polu jest jeszcze wiele do ugrania i graficy do takich projektów będą mieli co robić.
Napisano 22 Sierpień 201113 l Akurat jeszcze standardową platformą docelową jest nadal iphone3gs który jest super słabym sprzętem jakby porównywać do np nowego samsunga galaxy s2. W tym rynku grafikę robi się jak na pc a nie konsole, równa się do w dół a dopiero potem można się bawić w wyższe LOD. Jeszcze trochę wody upłynie żeby graficznie gry na smarkfony przebiły grafę z Nintendo 3DS a bardzo wiele czasu żeby zrównały się z poziomem PSVita choć obie rzeczy są oczywiście nieuniknione. PS. Robię lowpoly pod iphone/ipad/mac, z nosa tego nie wyciągam. ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto