Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ktoś za to kasuje pieniądze? WOW. Do niedawna było za free. I dokładnie tyle było warte.

Napisano
  • Autor
Ktoś za to kasuje pieniądze? WOW. Do niedawna było za free. I dokładnie tyle było warte.

 

Na pewno to? To naprawdę dosyć fajnie działa. Wiadomo, że to zabawka, ale jak na 0.99$ to spoko. To chyba nie tak dużo. Kawałek dobrego kodu.

 

Chociaż sam w tej chwili puszczam apki (ale w konkurencyjnym do Apple Android Markecie) za free. Niestety, życia zmusza do ciągłem nauki, a akurat rynek urządzeń mobilnych strasznie mi się podoba.

 

W Polsce stosunkowo mało osób lubi płacić za appsy, ale to się zmienia powoli. Ot taki off top.

Napisano

w ajFonie jest tał ładnie zintegrowane płacenie, ze aż żal tam nie brać kasy za swoja pracę. Świat mnie niczym nie zadziwi odkąd płacę za butelkowaną wodę.

Napisano

tylko czekać aż Twoje płatne appki zaczną pojawiać się w newsach :D

a na powaznie bedzie dobrze jak android zacznie przynosic zyski twórcom aplikacji.

Jest wiele rzeczy, ktore mozna sprzedac za dolara,a my nie bedziemy musieli klękac przed wielkimi typu adobe czy autodesk bo nam wypuścili cos tam.

Jezeli ten model przeniesie się na programy komputerowe i gry będzie ciekawie.

Napisano
  • Autor

Nie zaczną bo nie są ani trochę związane z CG/3D/2D/itp :) Na razie to bardziej apki dla celów edukacyjnych (moich), poznania środowiska.

 

Apki apkami, ale tak jak wspomniałeś. Wydaje mi się, że gry płatne mają się całkiem nieźle - i na Androida i te od Apple. Pojawia się coraz to więcej hitów. A muszę przyznać, że naprawdę smartphony te o 1GHz dają radę jeśli chodzi o grafikę 3D w grach. Jeśli ktoś coś robił na urządzenia mobilne - pochwalcie się :)

 

Wydaje mi się, że na tym polu jest jeszcze wiele do ugrania i graficy do takich projektów będą mieli co robić.

Napisano

Akurat jeszcze standardową platformą docelową jest nadal iphone3gs który jest super słabym sprzętem jakby porównywać do np nowego samsunga galaxy s2. W tym rynku grafikę robi się jak na pc a nie konsole, równa się do w dół a dopiero potem można się bawić w wyższe LOD. Jeszcze trochę wody upłynie żeby graficznie gry na smarkfony przebiły grafę z Nintendo 3DS a bardzo wiele czasu żeby zrównały się z poziomem PSVita choć obie rzeczy są oczywiście nieuniknione.

 

PS. Robię lowpoly pod iphone/ipad/mac, z nosa tego nie wyciągam. ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności