Napisano 23 Sierpień 201113 l Cześć, wykonałem model wiatraka. Blender, PS, render w Esenthel. 8650 trójkątów. Edytowane 23 Sierpień 201113 l przez Ein(hau!hau!)
Napisano 23 Sierpień 201113 l o... wiatrak ;) Jak dla mnie fajny, ale przez to ze wszystkie deski są idealnie proste to brakuje mu troche życia.
Napisano 23 Sierpień 201113 l ale przez to ze wszystkie deski są idealnie proste to brakuje mu troche życia.Bo to nowy wiatrak :)
Napisano 23 Sierpień 201113 l no ale meszek juz jest :D to nie taki nowy :D ten mech wlasnie mi nie siedzi, toksyczny zielony taki. generalnie solidna robota
Napisano 7 Wrzesień 201113 l Ditto do Brunqa. Rozdzielczosc nie mozna powiedziec ze bardzo zla, ale raczej nie poprawna. Wiem wiem zaraz mi wyjada ze potega dwojki nie jest wymagana bo taka tez bedzie obslugiwana na niektorych sprzetach. Ale to nie oto chodzi. Niech zamlodu sobie pacjent wbija ze potega dwojki ma byc. Ooo XD. Jezeli chciales nowy wiatrak to bym imho proponowal aby deski poszly w zolto-brazowy odcien. Ale to taki szczegol. :) No i duzo tri poszlo. Nie wiem gdzie. Tzn wiem, ale ja bym jeszcze zjechal z poli tu i tam.
Napisano 7 Wrzesień 201113 l Nom, rozdziałka ciekawa, i nie bardzo widać na co poszło to 8k trisów. Biorąc pod uwagę, że gracz nie będzie miał okazji wsadzić nosa w łopaty wiatraka (chyba że robisz sequel Magic Carpet, ale i to tylko przez chwilę ;) ), to lepiej by to było przepalić na płaskim.
Napisano 7 Wrzesień 201113 l Ditto do Brunqa. Rozdzielczosc nie mozna powiedziec ze bardzo zla, ale raczej nie poprawna. Wiem wiem zaraz mi wyjada ze potega dwojki nie jest wymagana bo taka tez bedzie obslugiwana na niektorych sprzetach. Ale to nie oto chodzi. Niech zamlodu sobie pacjent wbija ze potega dwojki ma byc. Ooo XD. Jezeli chciales nowy wiatrak to bym imho proponowal aby deski poszly w zolto-brazowy odcien. Ale to taki szczegol. :) No i duzo tri poszlo. Nie wiem gdzie. Tzn wiem, ale ja bym jeszcze zjechal z poli tu i tam. Potęgą 2 czy nawet kwadratem być nie musi - karty obsłużą takie tekstury w za pomocą specjalnych samplerów, ale można zapomnieć o powtarzaniu tekstur czy mipmapingu. Jeśli tekstura o prostokątnych rozmiarach czy rozmiarach nie będących potęgą 2 będzie podana do zwykłego samplera 2D to też będzie działać... tylko zostanie przeskalowana (mipmapy potrzebują kwadratów o rozmiarze potęgi 2 bo każdy kolejny poziom to kwadrat o rozmiarach 2 do potęgi (n-1)) przez sterowniki do rozmiarów kwadratu o boku potęgi 2 większej lub równej większemu rozmiarowi (czyli 100x600 to będzie 1024x1024, a 512x1024 będzie 1024x1024) - z tego powodu rozsądniej jest korzystać z kwadratowych tekstur o boku potęgi 2... tym bardziej z powodu tego, że coraz częściej tworzymy na mobilne karty w mobilnych konsolach, smartfonach czy tabletach (które wcale nie obsługują prostokątnych rozmiarów i rozmiarów innych niż potęga 2)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto