Kayla Napisano 31 Sierpień 2011 Share Napisano 31 Sierpień 2011 W C4D jest opcja 'cloner object', gdzie można między innymi skopiować obiekty tak żeby ułożyły się w kształt innej figury. Tzn obiekt klonowany pojawia się w miejsce vertexów innego. Mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi :rolleyes: Jest podobna opcja w Mayce? Albo ktoś ma pomysł jak to prosto zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 31 Sierpień 2011 Share Napisano 31 Sierpień 2011 hm... najbliższy temu byłby chyba particle instancer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kayla Napisano 31 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2011 mógłbyś rozwinąć myśl? Chodzi Ci o to, żeby particle miały kształt obiektu? Ale jak je osadzić na bryle w kontrolowanej liczbie i określonych miejscach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
asblaze Napisano 31 Sierpień 2011 Share Napisano 31 Sierpień 2011 jest jeszcze paintScriptTool - trzeba by poczytać ;) albo jakiś scatter z Creativecrash Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kayla Napisano 31 Sierpień 2011 Autor Share Napisano 31 Sierpień 2011 Dzięki wszystkim, znalazłem skrypt. Jakby ktoś kiedyś potrzebował to http://www.creativecrash.com/maya/downloads/scripts-plugins/c/scatter-for-maya-2011-distribute-objects-across-any-poly-surface Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasz_87 Napisano 1 Wrzesień 2011 Share Napisano 1 Wrzesień 2011 Możesz też machnąć w majce za pomocą paint tool teksturę określajac kolorami czarnym i białym skad particle mają byc wytwarzane i podłaczasz to pod cząsteczki i masz juz co chciałeś, emituje particle w wybranym przez ciebie miejscu, a obiekty mozesz podpiąć pod particle. mam na dzieje ze rozumiesz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
legomir Napisano 1 Wrzesień 2011 Share Napisano 1 Wrzesień 2011 Ale ten scatter wydaje mi się lepszy: http://www.creativecrash.com/maya/downloads/scripts-plugins/modeling/misc/c/polyscatter-spread-objects-across-a-surface--2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kroopson Napisano 1 Wrzesień 2011 Share Napisano 1 Wrzesień 2011 Ten przykład doskonale pokazuje jak bardzo Maya zaczyna odstawać od innych softów. Kilka lat braku rozwoju robi swoje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 1 Wrzesień 2011 Share Napisano 1 Wrzesień 2011 Ten przykład doskonale pokazuje jak bardzo Maya zaczyna odstawać od innych softów. Kilka lat braku rozwoju robi swoje... Kroopson, a chcesz negatywa? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się