Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

W C4D jest opcja 'cloner object', gdzie można między innymi skopiować obiekty tak żeby ułożyły się w kształt innej figury. Tzn obiekt klonowany pojawia się w miejsce vertexów innego.

Mam nadzieje że wiecie o co mi chodzi :rolleyes:

Jest podobna opcja w Mayce? Albo ktoś ma pomysł jak to prosto zrobić?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

mógłbyś rozwinąć myśl? Chodzi Ci o to, żeby particle miały kształt obiektu? Ale jak je osadzić na bryle w kontrolowanej liczbie i określonych miejscach?

Napisano

jest jeszcze paintScriptTool - trzeba by poczytać ;) albo jakiś scatter z Creativecrash

Napisano

Możesz też machnąć w majce za pomocą paint tool teksturę określajac kolorami czarnym i białym skad particle mają byc wytwarzane i podłaczasz to pod cząsteczki i masz juz co chciałeś, emituje particle w wybranym przez ciebie miejscu, a obiekty mozesz podpiąć pod particle. mam na dzieje ze rozumiesz ;)

Napisano

Ten przykład doskonale pokazuje jak bardzo Maya zaczyna odstawać od innych softów. Kilka lat braku rozwoju robi swoje...

Napisano
  Kroopson napisał:
Ten przykład doskonale pokazuje jak bardzo Maya zaczyna odstawać od innych softów. Kilka lat braku rozwoju robi swoje...

 

Kroopson, a chcesz negatywa? :>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności