JrQ- Napisano 4 Wrzesień 2011 Share Napisano 4 Wrzesień 2011 Witajcie, mam pewien problem. Stworzyłem pewien model, nałożyłem teksturę i pojawił się problem. Mój model składa się z kilku obiektów 3D, mam włączony w oknie tryb Shaded i na części modelu wyświetla się tekstura, a na części nie. Gdy natomiast wcisnę przycisk teapota (Render production) to tekstura widnieje na całym modelu. Dlaczego tak się dzieje? (dodam, że używam tekstury standardowej z maxa, Wood) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 4 Wrzesień 2011 Share Napisano 4 Wrzesień 2011 Bo akurat dla tej mapy nie włączyłeś podglądu textury na obiekcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JrQ- Napisano 4 Wrzesień 2011 Autor Share Napisano 4 Wrzesień 2011 a jak to włączyć teraz? generalnie nakładałem tę teksturę tak, że zaznaczyłem całość, wybrałem materiał i dałem: - assign material to selection a następnie: - show shaded material in viewport co teraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 4 Wrzesień 2011 Share Napisano 4 Wrzesień 2011 Sprawdź czy materiał ma mapę w diffuse. Jeżeli tak to musisz włączyć "show shaded..." na poziomie bitmapy a nie materiału Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goran Napisano 5 Wrzesień 2011 Share Napisano 5 Wrzesień 2011 Wrzuć screena z modelem i ustawieniami materiału, będzie łatwiej coś powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się