JrQ- Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Witajcie, mam pewien problem. Stworzyłem pewien model, nałożyłem teksturę i pojawił się problem. Mój model składa się z kilku obiektów 3D, mam włączony w oknie tryb Shaded i na części modelu wyświetla się tekstura, a na części nie. Gdy natomiast wcisnę przycisk teapota (Render production) to tekstura widnieje na całym modelu. Dlaczego tak się dzieje? (dodam, że używam tekstury standardowej z maxa, Wood) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tores Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Bo akurat dla tej mapy nie włączyłeś podglądu textury na obiekcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JrQ- Posted September 4, 2011 Author Share Posted September 4, 2011 a jak to włączyć teraz? generalnie nakładałem tę teksturę tak, że zaznaczyłem całość, wybrałem materiał i dałem: - assign material to selection a następnie: - show shaded material in viewport co teraz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamico Posted September 4, 2011 Share Posted September 4, 2011 Sprawdź czy materiał ma mapę w diffuse. Jeżeli tak to musisz włączyć "show shaded..." na poziomie bitmapy a nie materiału Link to comment Share on other sites More sharing options...
goran Posted September 5, 2011 Share Posted September 5, 2011 Wrzuć screena z modelem i ustawieniami materiału, będzie łatwiej coś powiedzieć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now