Napisano 4 Wrzesień 201113 l Witajcie, mam pewien problem. Stworzyłem pewien model, nałożyłem teksturę i pojawił się problem. Mój model składa się z kilku obiektów 3D, mam włączony w oknie tryb Shaded i na części modelu wyświetla się tekstura, a na części nie. Gdy natomiast wcisnę przycisk teapota (Render production) to tekstura widnieje na całym modelu. Dlaczego tak się dzieje? (dodam, że używam tekstury standardowej z maxa, Wood)
Napisano 4 Wrzesień 201113 l Autor a jak to włączyć teraz? generalnie nakładałem tę teksturę tak, że zaznaczyłem całość, wybrałem materiał i dałem: - assign material to selection a następnie: - show shaded material in viewport co teraz?
Napisano 4 Wrzesień 201113 l Sprawdź czy materiał ma mapę w diffuse. Jeżeli tak to musisz włączyć "show shaded..." na poziomie bitmapy a nie materiału
Napisano 5 Wrzesień 201113 l Wrzuć screena z modelem i ustawieniami materiału, będzie łatwiej coś powiedzieć.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto