Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witajcie, mam pewien problem.

Stworzyłem pewien model, nałożyłem teksturę i pojawił się problem.

Mój model składa się z kilku obiektów 3D, mam włączony w oknie tryb Shaded i na części modelu wyświetla się tekstura, a na części nie.

Gdy natomiast wcisnę przycisk teapota (Render production) to tekstura widnieje na całym modelu.

Dlaczego tak się dzieje?

 

(dodam, że używam tekstury standardowej z maxa, Wood)

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bo akurat dla tej mapy nie włączyłeś podglądu textury na obiekcie.

Napisano
  • Autor

a jak to włączyć teraz?

generalnie nakładałem tę teksturę tak, że zaznaczyłem całość, wybrałem materiał i dałem:

- assign material to selection

a następnie:

- show shaded material in viewport

 

co teraz?

Napisano

Sprawdź czy materiał ma mapę w diffuse. Jeżeli tak to musisz włączyć "show shaded..." na poziomie bitmapy a nie materiału

Napisano

Wrzuć screena z modelem i ustawieniami materiału, będzie łatwiej coś powiedzieć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności