Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! wrzucam małą scenkę , wyrenderowana w sketchupie -vray-u. Ustawienia były dosyć słabe , tak jak to widać . prosze o wskazówki ;))) pozdrawiam ;))

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Całkiem ładna scena ale popraw texture ścian (cegły są jakieś za duże) poza tym prysznic jest za mało widoczny i mało się dzieje trochę brakuje szczegółów.

Keep working!

Napisano

musisz poprawić materiały. Tak płytki jak i cegły potrzebują opdowiedniej mapy w kanale reflect - takiej która wyklucza refleksy z fug pomiędzy cegłami / płytkami. Reszta uwag jak powyżej ;)

Napisano

jeszcze co do teksturowania. może i są w sprzedaży tak duże cegły, ale jako technik budownictwa, nie widziałem ściany, której cegły pod sufitem byłyby takie cienkie.

po drugie murarz, który miałby z taką precyzją przycinać tak cienkie cegły zasługiwałby na tytuł mistrza świata ;)

Napisano

Witam! Dzięki za rady, pozmienialem pare rzeczy tak jak mi wskazaliscie ale pojawil sie inny problem , mianowicie biale plamy w roznychczesciach obrazka. Stosuje juz podobne ustawienia i nie bylo nigdy z tym czyms problemu. primary bounces to irr map , drugi light cache subdv :1500 przy malej rozdzielczosci, irr to min -3 a max -1 , nie wiem co moze byc przyczyna . Jezeli ktos ma jakis pomysl prosze o wskazowki;)))

pzdr.

Napisano

nie wiem jakie sa opcje materialow w sketchupie ale sprawdz czy wszystkie przezroczyste materialy maja zaznaczone Affect Shadows a jesli to nie pomoze to w opcjach Sun / Sky zaznacz Invisible.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności