Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam! wrzucam małą scenkę , wyrenderowana w sketchupie -vray-u. Ustawienia były dosyć słabe , tak jak to widać . prosze o wskazówki ;))) pozdrawiam ;))

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 2,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Całkiem ładna scena ale popraw texture ścian (cegły są jakieś za duże) poza tym prysznic jest za mało widoczny i mało się dzieje trochę brakuje szczegółów.

Keep working!

Napisano

musisz poprawić materiały. Tak płytki jak i cegły potrzebują opdowiedniej mapy w kanale reflect - takiej która wyklucza refleksy z fug pomiędzy cegłami / płytkami. Reszta uwag jak powyżej ;)

Napisano

jeszcze co do teksturowania. może i są w sprzedaży tak duże cegły, ale jako technik budownictwa, nie widziałem ściany, której cegły pod sufitem byłyby takie cienkie.

po drugie murarz, który miałby z taką precyzją przycinać tak cienkie cegły zasługiwałby na tytuł mistrza świata ;)

Napisano

O ile mnie oczy nie myla to kierunek padania swiatla w scenie jest inny niz na podklejonej fotce.

Napisano

Ja jeszcze zwróce uwage na wode w basenach zasadniczo woda ma wiekszą przezroczystość

Napisano
  • Autor

Witam! Dzięki za rady, pozmienialem pare rzeczy tak jak mi wskazaliscie ale pojawil sie inny problem , mianowicie biale plamy w roznychczesciach obrazka. Stosuje juz podobne ustawienia i nie bylo nigdy z tym czyms problemu. primary bounces to irr map , drugi light cache subdv :1500 przy malej rozdzielczosci, irr to min -3 a max -1 , nie wiem co moze byc przyczyna . Jezeli ktos ma jakis pomysl prosze o wskazowki;)))

pzdr.

Napisano

nie wiem jakie sa opcje materialow w sketchupie ale sprawdz czy wszystkie przezroczyste materialy maja zaznaczone Affect Shadows a jesli to nie pomoze to w opcjach Sun / Sky zaznacz Invisible.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności