filo7 Napisano 10 Wrzesień 2011 Share Napisano 10 Wrzesień 2011 Witam! wrzucam małą scenkę , wyrenderowana w sketchupie -vray-u. Ustawienia były dosyć słabe , tak jak to widać . prosze o wskazówki ;))) pozdrawiam ;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boomagz Napisano 11 Wrzesień 2011 Share Napisano 11 Wrzesień 2011 Całkiem ładna scena ale popraw texture ścian (cegły są jakieś za duże) poza tym prysznic jest za mało widoczny i mało się dzieje trochę brakuje szczegółów. Keep working! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturskoczek Napisano 11 Wrzesień 2011 Share Napisano 11 Wrzesień 2011 musisz poprawić materiały. Tak płytki jak i cegły potrzebują opdowiedniej mapy w kanale reflect - takiej która wyklucza refleksy z fug pomiędzy cegłami / płytkami. Reszta uwag jak powyżej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sinnerslayer Napisano 11 Wrzesień 2011 Share Napisano 11 Wrzesień 2011 jeszcze co do teksturowania. może i są w sprzedaży tak duże cegły, ale jako technik budownictwa, nie widziałem ściany, której cegły pod sufitem byłyby takie cienkie. po drugie murarz, który miałby z taką precyzją przycinać tak cienkie cegły zasługiwałby na tytuł mistrza świata ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m-peter Napisano 11 Wrzesień 2011 Share Napisano 11 Wrzesień 2011 O ile mnie oczy nie myla to kierunek padania swiatla w scenie jest inny niz na podklejonej fotce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_vimes Napisano 11 Wrzesień 2011 Share Napisano 11 Wrzesień 2011 Ja jeszcze zwróce uwage na wode w basenach zasadniczo woda ma wiekszą przezroczystość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filo7 Napisano 14 Wrzesień 2011 Autor Share Napisano 14 Wrzesień 2011 Witam! Dzięki za rady, pozmienialem pare rzeczy tak jak mi wskazaliscie ale pojawil sie inny problem , mianowicie biale plamy w roznychczesciach obrazka. Stosuje juz podobne ustawienia i nie bylo nigdy z tym czyms problemu. primary bounces to irr map , drugi light cache subdv :1500 przy malej rozdzielczosci, irr to min -3 a max -1 , nie wiem co moze byc przyczyna . Jezeli ktos ma jakis pomysl prosze o wskazowki;))) pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filo7 Napisano 15 Wrzesień 2011 Autor Share Napisano 15 Wrzesień 2011 prosze o pomoc;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
s_vimes Napisano 16 Wrzesień 2011 Share Napisano 16 Wrzesień 2011 wrzuc wszytkie ustawienia vraya to napewno da sie znaleźc przyczyne tych plam. w razie czego podeslij mi ta scene na [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filo7 Napisano 20 Wrzesień 2011 Autor Share Napisano 20 Wrzesień 2011 wrzucam ustawienia , moze pomoga;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filo7 Napisano 17 Październik 2011 Autor Share Napisano 17 Październik 2011 dalej nic???;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
t0m3k Napisano 17 Październik 2011 Share Napisano 17 Październik 2011 nie wiem jakie sa opcje materialow w sketchupie ale sprawdz czy wszystkie przezroczyste materialy maja zaznaczone Affect Shadows a jesli to nie pomoze to w opcjach Sun / Sky zaznacz Invisible. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sinnerslayer Napisano 17 Październik 2011 Share Napisano 17 Październik 2011 białe plamy na suficie powstają od włączonej funkcji Caustics. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się