filo7 Napisano 10 Wrzesień 2011 Napisano 10 Wrzesień 2011 Witam! wrzucam małą scenkę , wyrenderowana w sketchupie -vray-u. Ustawienia były dosyć słabe , tak jak to widać . prosze o wskazówki ;))) pozdrawiam ;))
Boomagz Napisano 11 Wrzesień 2011 Napisano 11 Wrzesień 2011 Całkiem ładna scena ale popraw texture ścian (cegły są jakieś za duże) poza tym prysznic jest za mało widoczny i mało się dzieje trochę brakuje szczegółów. Keep working!
arturskoczek Napisano 11 Wrzesień 2011 Napisano 11 Wrzesień 2011 musisz poprawić materiały. Tak płytki jak i cegły potrzebują opdowiedniej mapy w kanale reflect - takiej która wyklucza refleksy z fug pomiędzy cegłami / płytkami. Reszta uwag jak powyżej ;)
Sinnerslayer Napisano 11 Wrzesień 2011 Napisano 11 Wrzesień 2011 jeszcze co do teksturowania. może i są w sprzedaży tak duże cegły, ale jako technik budownictwa, nie widziałem ściany, której cegły pod sufitem byłyby takie cienkie. po drugie murarz, który miałby z taką precyzją przycinać tak cienkie cegły zasługiwałby na tytuł mistrza świata ;)
m-peter Napisano 11 Wrzesień 2011 Napisano 11 Wrzesień 2011 O ile mnie oczy nie myla to kierunek padania swiatla w scenie jest inny niz na podklejonej fotce.
s_vimes Napisano 11 Wrzesień 2011 Napisano 11 Wrzesień 2011 Ja jeszcze zwróce uwage na wode w basenach zasadniczo woda ma wiekszą przezroczystość
filo7 Napisano 14 Wrzesień 2011 Autor Napisano 14 Wrzesień 2011 Witam! Dzięki za rady, pozmienialem pare rzeczy tak jak mi wskazaliscie ale pojawil sie inny problem , mianowicie biale plamy w roznychczesciach obrazka. Stosuje juz podobne ustawienia i nie bylo nigdy z tym czyms problemu. primary bounces to irr map , drugi light cache subdv :1500 przy malej rozdzielczosci, irr to min -3 a max -1 , nie wiem co moze byc przyczyna . Jezeli ktos ma jakis pomysl prosze o wskazowki;))) pzdr.
s_vimes Napisano 16 Wrzesień 2011 Napisano 16 Wrzesień 2011 wrzuc wszytkie ustawienia vraya to napewno da sie znaleźc przyczyne tych plam. w razie czego podeslij mi ta scene na [email protected]
t0m3k Napisano 17 Październik 2011 Napisano 17 Październik 2011 nie wiem jakie sa opcje materialow w sketchupie ale sprawdz czy wszystkie przezroczyste materialy maja zaznaczone Affect Shadows a jesli to nie pomoze to w opcjach Sun / Sky zaznacz Invisible.
Sinnerslayer Napisano 17 Październik 2011 Napisano 17 Październik 2011 białe plamy na suficie powstają od włączonej funkcji Caustics.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się