Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Nie chciałem co prawda jeszcze wrzucać tutaj tak wczesnych wipów ale zawsze się przyda feedback od wszystkich bardziej doświadczonych. A wiec Industrial Junk - zdezelowany obiekt przemysłowy niewiadomego przeznaczenia, kluczowe elementy to by byłwagon kolejowy wbity w boczną scianę, pompy i duży przeszklony sufit. Na chwilę obecną scena ma 295k poly, jestem w trakcie optymalizowania wi wywalania zbędnych face'ów w modelach zeby potem mieć łatwiejsze mapowanie. Sufit początkowo miał być zwyczajny z blachy czy czegokolwiek wiec bryła żeber wszystkiego będzie do wymiany, ramy na okna, mocowania na druty między żebrami etc. Szkło wybite i popękane im blizej wagonu.

 

Zamieszczam stare i nowe wersje projektu, nie mam w tym jakiegoś dużego doświadczenia więc wszelkie sugestie co do brył światła i wogóle wszystkiego bardzo miło widziane :)

 

stara wersja

75helpmewip11hq.jpg

 

nowa wersja

75industrialsoulwip14.jpg

 

randomowy podgląd

75industrialsoulwip13.jpg

 

obecny stan sceny

75industrialsoulwip16.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Zrób jakieś ładne shadery, dodaj teksturki, dodatkowy detal i usuń problemy z GI od obiektów z LightMatem a będzie ciekawie.

 

Hynol, właśnie nie wiem za bardzo skad sie ten problem bierze, wygląda na to ze jest niezależny od ustawień irradiance mapy i light cache. Korzystam z vraya 2.

 

 

Fajny modeling W may robisz? Widze fotonki :) mentalowe chyba i

 

Dzięki bardzo, z reguły olewałem własne projekty gdy kończyłęm modelowanie wiec to przynajmniej jakoś idzie sprawnie :) Używam maxa i vraya

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności