Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Nie chciałem co prawda jeszcze wrzucać tutaj tak wczesnych wipów ale zawsze się przyda feedback od wszystkich bardziej doświadczonych. A wiec Industrial Junk - zdezelowany obiekt przemysłowy niewiadomego przeznaczenia, kluczowe elementy to by byłwagon kolejowy wbity w boczną scianę, pompy i duży przeszklony sufit. Na chwilę obecną scena ma 295k poly, jestem w trakcie optymalizowania wi wywalania zbędnych face'ów w modelach zeby potem mieć łatwiejsze mapowanie. Sufit początkowo miał być zwyczajny z blachy czy czegokolwiek wiec bryła żeber wszystkiego będzie do wymiany, ramy na okna, mocowania na druty między żebrami etc. Szkło wybite i popękane im blizej wagonu.

 

Zamieszczam stare i nowe wersje projektu, nie mam w tym jakiegoś dużego doświadczenia więc wszelkie sugestie co do brył światła i wogóle wszystkiego bardzo miło widziane :)

 

stara wersja

75helpmewip11hq.jpg

 

nowa wersja

75industrialsoulwip14.jpg

 

randomowy podgląd

75industrialsoulwip13.jpg

 

obecny stan sceny

75industrialsoulwip16.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zrób jakieś ładne shadery, dodaj teksturki, dodatkowy detal i usuń problemy z GI od obiektów z LightMatem a będzie ciekawie.

Napisano
  • Autor
Zrób jakieś ładne shadery, dodaj teksturki, dodatkowy detal i usuń problemy z GI od obiektów z LightMatem a będzie ciekawie.

 

Hynol, właśnie nie wiem za bardzo skad sie ten problem bierze, wygląda na to ze jest niezależny od ustawień irradiance mapy i light cache. Korzystam z vraya 2.

 

 

Fajny modeling W may robisz? Widze fotonki :) mentalowe chyba i

 

Dzięki bardzo, z reguły olewałem własne projekty gdy kończyłęm modelowanie wiec to przynajmniej jakoś idzie sprawnie :) Używam maxa i vraya

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności