Napisano 20 Wrzesień 201113 l Witam, Nie chciałem co prawda jeszcze wrzucać tutaj tak wczesnych wipów ale zawsze się przyda feedback od wszystkich bardziej doświadczonych. A wiec Industrial Junk - zdezelowany obiekt przemysłowy niewiadomego przeznaczenia, kluczowe elementy to by byłwagon kolejowy wbity w boczną scianę, pompy i duży przeszklony sufit. Na chwilę obecną scena ma 295k poly, jestem w trakcie optymalizowania wi wywalania zbędnych face'ów w modelach zeby potem mieć łatwiejsze mapowanie. Sufit początkowo miał być zwyczajny z blachy czy czegokolwiek wiec bryła żeber wszystkiego będzie do wymiany, ramy na okna, mocowania na druty między żebrami etc. Szkło wybite i popękane im blizej wagonu. Zamieszczam stare i nowe wersje projektu, nie mam w tym jakiegoś dużego doświadczenia więc wszelkie sugestie co do brył światła i wogóle wszystkiego bardzo miło widziane :) stara wersja nowa wersja randomowy podgląd obecny stan sceny
Napisano 20 Wrzesień 201113 l Mi podoba się bardz, pierwszy render bardzo klimatyczny, czekam na więcej : )
Napisano 21 Wrzesień 201113 l Zrób jakieś ładne shadery, dodaj teksturki, dodatkowy detal i usuń problemy z GI od obiektów z LightMatem a będzie ciekawie.
Napisano 22 Wrzesień 201113 l Autor Zrób jakieś ładne shadery, dodaj teksturki, dodatkowy detal i usuń problemy z GI od obiektów z LightMatem a będzie ciekawie. Hynol, właśnie nie wiem za bardzo skad sie ten problem bierze, wygląda na to ze jest niezależny od ustawień irradiance mapy i light cache. Korzystam z vraya 2. Fajny modeling W may robisz? Widze fotonki :) mentalowe chyba i Dzięki bardzo, z reguły olewałem własne projekty gdy kończyłęm modelowanie wiec to przynajmniej jakoś idzie sprawnie :) Używam maxa i vraya
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto