tr000tyl Napisano 4 Październik 2011 Share Napisano 4 Październik 2011 witam jak zawsze mam kłopot i nie wiem jak zacząć - musze wykonac element ławki - czy zacząć od cylindra czy od boxa? i jak połączyć te wszystkie elementy ze sobą - jakieś pomysły, propozycje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 4 Październik 2011 Share Napisano 4 Październik 2011 zrob splinem, potem zmien w editable poly i dopracuj szczegoly i polaczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 4 Październik 2011 Share Napisano 4 Październik 2011 zacznij od boxa i daj mesh smooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creative Napisano 4 Październik 2011 Share Napisano 4 Październik 2011 ja myślę, tak jak mirach, że lepiej splinami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr000tyl Napisano 5 Październik 2011 Autor Share Napisano 5 Październik 2011 jak robie splinami nie wiem jak połączyc ze sobą przecinające sie płaszczyzny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 5 Październik 2011 Share Napisano 5 Październik 2011 jak robie splinami nie wiem jak połączyc ze sobą przecinające sie płaszczyzny to jest ten moment kiedy konwerujesz do poly i poprawiasz. Dlatego polecam na poczatku bardzo niskiej jakosci spliny, 8 krawedzi w przekroju i nie za duzo podzialow. O wiele latwiej ci sie bedzie to potem łączyc a po turbosmooth wyjdzie ladnie i gladko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr000tyl Napisano 5 Październik 2011 Autor Share Napisano 5 Październik 2011 niestety nie wiem jak to zrobic:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kranz Napisano 5 Październik 2011 Share Napisano 5 Październik 2011 (edytowane) jesli bys chciał to tak jak napisał Mirach to w miejscach gdzie rurki sie przecinaja musiałbys usunac polygons tak zeby potem zweldowac odpowiednie vertexy. ofc łatwiej bedzie to robic na mniej gestej geometrii. ja natomiast zrobiłbym tak: zrobił cylinder odpowiadajacy tej grubszej rurce, i albo recznie go powyginac albo extrude along spline. ale znow musisz miec w miare prosta geometrie. i teraz patrzac na doł ławki od strony oparcia, robisz na cylindrze prostopadłą "odnoge" (rozne sposoby: rysujesz circle z 1 step i cutem ze "snap to vertex" wycinasz okrag na grubszym cylindrze) i odchodzisz kolejnym od tego grubszego znow recznie Shift+move zeby uzyskac ta ciensza rurke. Miejscami gdzie sa spawy bym sie na razie nie przejmował. Jak nałozysz turbosmmotha to w tych miejscach pousuwasz poligony a potem Bridge edges zeby uzyskac takie podłużne spawy. Edytowane 5 Październik 2011 przez kranz drobna pomyłka :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tr000tyl Napisano 5 Październik 2011 Autor Share Napisano 5 Październik 2011 ok dzieki będę kombinował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się